#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 22: Paris'te Satori || Jack Kerouac

1 Mart 2018 Perşembe

Okudum Bitti- 22: Paris'te Satori || Jack Kerouac




                  Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı Jack Kerouac 'tan okuduğum ikinci kitap olan Paris'te Satori. 

 İlk okuduğum kitap Deniz Benim Kardeşim hakkındaki yazım burada.

          Jack Kerouac, Paris'te Satori'de ailesinin kökenini araştırmak için çıktığı on günlük Fransa seyahatini anlatıyor. Geçmişinin, kökeninin peşinde olduğu yolculukta hayatına dokunanları anlatıyor. Sondan başlayarak anlatılmış bir yol hikayesi. Arayış yolculuğundaki aydınlanmasına eşlik etmek güzeldi. Yolda 'yı da elbet bir gün okuyacağım. 

       Bu tarz kitapları okumayı çok seviyorum. Hem yazarı tanıma şansım oluyor hem de beraber gezmiş kadar oldum. Benim için bir 'Satori' olmasa da. 

      Bir de kitabı İdefix'den almıştım. Sanırım kargo bedavaydı o günlük. Kitabın elime ulaşması iki haftaya yakın sürmüştü. Geciktikleri için el yazması hazırlayıp gönderecekler diye düşündüm. :)) Adam 10 günde neler yaşamış bir kitabı ulaştıramamıştı İdefix. Kitabı her gördükçe İdefix 'i anacağım.



''Bazen kendimi müthiş yalnız hissediyorum, o kadar, bir kadının arkadaşlığı için neler vermezdim.''


''Zavallının biriyim ben.
Aşka âşığım ama.''


''Bunca değişik dilin var olması ne büyük bir mucize, ne şaşırtıcı bir Babil Kulesi şu yaşadığımız dünya...''  



SİREN KİTAP

Çeviren: Zeynep Akkuş
1. baskı Mart 2016
110 Sayfa



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder