#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 30: Ateşle Dans || Gonca Çiftçioğulları

21 Mart 2018 Çarşamba

Okudum Bitti- 30: Ateşle Dans || Gonca Çiftçioğulları





               Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı ilk kitabını geçtiğimiz ay okuduğum Yüzleşme Serisi'nin ikinci kitabı Ateşle Dans.

İlk kitap Güneşin Kızı hakkındaki yazım için tık tık.

         Ateşle Dans tam isminin hakkını veren bir kitaptı. Komiser Çetin ve ''Ateş'' lakaplı seri katilin akıl oyunlarını okuyoruz bu defa. Hem öncesi hem sonrasını. Çetin'in Ateş'i yakalama süreciyle geçmişe dönüyoruz, sonra da hapisten kaçıp Çetin ile yüzleşmesini. İki zeki insanın karşılıklı hamlelerini okumak çok güzeldi. İlk kitaptan daha büyük bir merakla okudum. Aklım ilk kitaptaki olaylarda da kalmadı değil. Nisan ayında serinin üçüncü kitabını da okuyacağız. Merakla bekliyorum. İşte bu merak yüzünden seri kitapları aslında sevmiyorum. Neyse ki tüm kitaplar çıktıktan sonra okuyoruz. 

      




       Hem bir katilin iç dünyasına girip empati yapabildim hem de şaşırtıcı gelişmeler oldu. :) Daha önce de dediğim gibi Türk yazarları okumayı çok seviyorum. Bol kitaplı günler dilerim.




DORLİON YAYINLARI

336 sayfa


1 yorum:

  1. Türk yazarları o kadar güzel okuyorsun ki beni hevese getirenlerin ve okuma konusunda kural değiştirmeme sebep olanların tam en başındasın :) Bir de KitapEylemcim var o da değişik Türk yazarlar okuyor :) Bende katı okuma kuralımı kırdım tarzımın dışında bissürü kitap aldım en son postta var:) ve dayanamayıp bir sipariş daha verdim ;) Hiçte pişman değilim ne de çok değişik yazar ve kitap tanıma imkanım olcak sayende :) Birde son okuduğun üçlemeler bu posttakilerde dahil çok hoşuma gittii ama önce çılğın gibi bi dünya aldıklarımı okuyup bitirmeliyim :))

    YanıtlaSil