#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 34: Keş On Dı Teybıl || Zafer Algöz

25 Mart 2018 Pazar

Okudum Bitti- 34: Keş On Dı Teybıl || Zafer Algöz






                   Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı çoook sevdiğim, çook hayran olduğum Zafer Algöz'ün ikinci kitabı Keş On Dı Teybıl. 

        İlk kitabı Haşırt Dı Bilekbord 'u çok severek okumuştum. Bu kitabı da heyecanla bekliyordum. Almam biraz gecikti. İmzalı alabilmek için İnkilap'ın kendi satış sitesinde satışa sunulmasını bekledim. Can Yılmaz'ın kitabıyla beraber aldım. Dostları ayırmadan. Eve gelir gelmez de annem kaptı. Onun bitirmesini bekledim. 

          Haşırt Dı Bilekbord hakkındaki fikirlerimi okumak için tık tık.


            Bu kitapta da yine birbirinden eğlenceli anılar vardı. Kâh güldüm, kâh hüzünlendim. Çok güzeldi. Adı geçen isimlerin büyük bir kısmını biliyorum, bilmediğim tanımadığım isimler de vardı elbette. Mesela Burak Sergen'in o zamanki lakabını öğrendim. Tam burada kitaptan bağımsız dedikodu yapayım: Burak Sergen, severek izlediğim Çukur dizisinde Beyefendi rolünde. Dedikodu kısmı da şu ki yıllar önce Pamela ile kısa süren bir evlilik yaşamış. Benim yeni haberim olduğu için söyleyeyim dedim. :) 

             Kitapta kimler yok ki: Benim çok sevdiğim Cüneyt Gökçer, Civan Canova, Alev Sezer, geçtiğimiz günlerde vefat eden Nur Subaşı (ki Şirinler başlarken hayran hayran dinlerdim çocukken bile), Süleyman Seba, Öztürk Serengil, Kamran Usluer ve daha nice güzel insan. Ve çok güzel fotoğraflar eşlik ediyor birbirinden güzel anılara. Özellikle 62. sayfada hayatımın en büyük ve hiç bitmeyen aşkını görmek sürpriz oldu. Eminim ki Zafer Algöz'ün daha ne güzel anıları vardır. Umarım yeni kitap için çok beklemeyiz. Çünkü kitap fıstıklı çikolata gibi mutlu ediyor. 





''Günümüz konservatuvarlarının ve sanat kurumlarının hâlâ ayakta kaldığını görüyorsak, bu başarı hikayesinin arkasında şüphesiz üç isim var: müthiş vizyonuyla büyük önder Atatürk, sonra İnönü ve Alman sanat adamı Carl Ebert. ''




İNKILÂP KİTABEVİ

270 Sayfa
2018


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder