#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 29: Yeni Keşfedenler İçin Can Yılmaz || Bilinmeyen Numaralar

14 Mart 2018 Çarşamba

Okudum Bitti- 29: Yeni Keşfedenler İçin Can Yılmaz || Bilinmeyen Numaralar




     
                Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı daha önce iki kitabını da severek okuduğum Can Yılmaz'ın son kitabı : Yeni Keşfedenler İçin Can Yılmaz / Bilinmeyen Numaralar.

    Yeni Başlayanlar İçin | Klişe Hayatlar Matbaası hakkındaki yazım burada

  Yeni Alışanlar İçin | Yap Bi Babalık hakkındaki yazım ise şurada


     Kitap çıkar çıkmaz alacaktım ama daha önce olduğu gibi İnkilap'ın kendi sitesinde imzalı olur diye bekledim. Birkaç defa da sordum ama umursayan olmadı. Kızıp imzasız alacaktım ama bekledim. İmzalıyı görünce de aldım. Hemen okudum. Yine çok güzeldi.

      Bu defa önsözü  Başar Başaran yazmış. 




          Birbirinden güzel yirmi tane öykü bulunuyor kitapta:

Bilinmeyen Numaralar
Çamur İzi
Mektup
Kemik Torbası
Dansöz
Kardeş Payı
Made In Germany
Trakonya
Dayak Arsızı
Galler Prensi
Serengeti Ovası
Edirnekapılı Messi
Tam Pansiyon
Baba Yadigârı
Yedek Anahtar
Ya Nasip
Emanet Hayal
Workshop
Her Türlü Hayat İtina İle Tamamlanır
Teker Üstü Bilet 



    En sevdiklerim Bilinmeyen Numaralar, Made In Germany, Mektup, Trakonya, Baba Yadigârı ve Teker Üstü Bilet. Bunlar şimdi anlat deseniz ilk aklıma gelecek olanlar. Hepsini severek okudum. Gülümsetirken hüzünlendiren, gülümsetmeden de hüzünlendiren öykülerdi. Gözüm dördüncü kitapta. Beklemedeyim. :) 



İNKILÂP KİTABEVİ 
256 Sayfa
2018 



1 yorum:

  1. Merhabalar bloğumda cevaplamanı istediğim bir mim var. Cevaplarsan çok mutlu olurum.
    İyi bloglamalar canım...

    YanıtlaSil