#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 25: Kaçış || Scott Sigler

9 Mart 2018 Cuma

Okudum Bitti- 25: Kaçış || Scott Sigler




                   Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı Scott Sigler 'in The Generations serisinin ikinci kitabı Kaçış. Uyanış 'ı çok severek okumuştum. Hakkındaki yazım burada. Üçüncü kitabı da merakla bekliyorum. 

     ''Kaçış gerçekleşti. Doğum günü çocukları artık vadedilmiş topraklarda...''

           Em ve kurtardığı bütün doğum günü çocukları yine birer tabutun içinde uyanırlar. Zorlu mücadelenin sonunda geldikleri, el değmemiş olduğunu düşündükleri topraklarda yeni hayatlarına başlayacaklardır. İşler hiç de öyle umdukları gibi güllük gülistanlık gitmez deyip konuyu kapatıyorum. Malum yazarımız uyarmıştı : ''Başkalarına, olay örgüsüne dair, sürprizi kaçıracak bir ipucu vermeyin... Bir okurun şaşırmak için tek bir şansı vardır.''   

          İlk kitaptan daha çok sevdim. Daha kalın olmasına rağmen daha da hızlı okudum. Gönül isterdi ki seri tamamlanınca okuyayım hepsini birden ama merak işte. Neyse ki GO! Kitap bizi fazla bekletmiyor.

       




''Yaratıcılarımız vücutlarımızı tasarlamıştı. Yüzlerimiz onların yüzüydü, yaralarımız ise gerçekten bize ait diyebileceğimiz yegane şeyimizdi.''


''Bizler muhafazalardık, başka bir insanı ağırlamak üzere yaratılmış kabuklardık.''



GO! KİTAP

Çeviren: Selen Ak
598 Sayfa
2018



6 yorum:

  1. Bilmediğim bir kitaptı. Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Bu kitabı çok sık görüyorum :) Biraz araştırdım ama emin olamamıştım. Okumayı düşünüyorum ama :))

    YanıtlaSil
  3. Son serinin ne zaman geleceğini biliyormusunuz?

    YanıtlaSil
  4. Hayatımda okuduğum en güzel kitap ve fan sayfası yok ben yeni açtım lütfen destek olalım @uyanisserisi

    YanıtlaSil
  5. mehtaap, okudun mu yahu ben daha yeni başladım kaç ay önce bitirmişsin �� üşüncüsü ne zaman basılacak merak içindeyim, o alınlarındaki sembolleri de yerim sıpaların :)

    YanıtlaSil