#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 37: Issız Ev || Linwood Barclay

26 Mart 2018 Pazartesi

Okudum Bitti- 37: Issız Ev || Linwood Barclay





                     Kitap seven herkese yeniden merhaba. Günün assolisti Issız Ev. Koridor Yayıncılık'ın bu sade ama güzel kapaklarını çok seviyorum. Siyah ve beyazın şahane uyumu. :) 

           İlk defa okuyacağım bir yazar olması da heyecanı biraz daha arttırdı. Çok severek, merakla, heyecanla okudum. Hatta yazarın diğer kitaplarına da bakmayı düşünüyorum. 

           Derek arkadaşı Adam'ın ailesiyle kısa bir tatile gidecek olmasını fırsat bilip bir plan yapar. Langley ailesi evde yokken onların evinde kız arkadaşı ile rahatsız edilmeden vakit geçirmeyi planlar. Onları yolcu etmek için evlerine gider ve bir yolunu bulup saklanır. Ama işler hiç umduğu gibi gitmez. Hatta öyle bir sarpa sarar ki çeşitli tahminler yaparken kitabın nasıl bittiğini anlayamadım. 

             Şaşırtıcı gelişmelerle dolu, çok güzel bir kitaptı. Tam bir şeyler tahmin ediyorum derken yoksa öyle değil mi acaba dedirten; sırların ortaya döküldüğü, geçmişle hesaplaşmalarla dolu bir kurguydu. Derek ve babası Jim'i çok sevdim. Çok şey var anlatacak da büyüsünü bozmadan bu kadar söyleyebildim. Zaten bu yazdıklarımın bir kısmı da kapakta yazdığı için sorun olduğunu düşünmüyorum. Okursanız seversiniz bence.




''İyi niyet ne kadar kötü sonuçlara yol açabiliyor...''


''Bazen çok uzun sürse de insanın doğru şeyi yapması gerekir.''



KORİDOR YAYINCILIK

Çeviren: Belgin Selen Haktanır
1. baskı 2018
440 Sayfa




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder