#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 31: Niyet Defteri | Her Kalp Kendi Niyetini Yazar || Meltem Güner

23 Mart 2018 Cuma

Okudum Bitti- 31: Niyet Defteri | Her Kalp Kendi Niyetini Yazar || Meltem Güner




               Kitap seven herkese merhaba. Günün ilk kitabı aslında biraz mesafeli olduğum türlerden olan kişisel gelişim kitabı. Nadiren de olsa kişisel gelişim okumaya çalışıyorum. Niyet Defteri de taze taze okuduğum kitaplardan biri.

            Kişisel gelişim kitaplarının bazılarında fazla buyurgan, biraz egolu söylemler olduğunu düşündüğüm için okurken genelde yazmak, söylemek kolay da ama iş uygulamaya gelince öyle olmuyor diye söylenerek okuyorum. Belki de kendi ön yargımdan dolayı çoğu zaman okudum da bir faydasını göremedim şeklinde sonuçlanıyor benim için.  

      Temiz kafayla, ön yargısız başladım kitaba. Genel olarak sevdim. Olumlama, iyiye yönelme, iyiyi çağırma mesajları içeren aslında uygulamayı becerebilsem çok etkisini göreceğim bir kitap. 


''Sözler, seçimleri ifade eder, seçimlerse kadere dönüşür.''



     Ağzından çıkana dikkat et, diyor yazar kısaca bence. Ben de bu anlamda büyük bir adım attım kitabı bitirince. Keşke geçmişi unutabilmek , eskilerle vedalaşabilmek de kolay olsaydı. Eh zaten  öyle olsaydı adı mucize olurdu. :)



''Geçmişin hatıralarıyla yaşamak ölmüş olanla birliktelik, değişmeyecek olanı değiştirme inadımız bizi katı, yeniyi kabul edemeyen, esneyemeyen birisi yapar ve en önemlisi şimdide yaşamaktan alıkoyar.''


''Gün içinde üf-öf-of diyorsan, içeride açığa çıkamamış ve ilk fırsatta fışkırırcasına çıkacak bir öfke var. Kime, neye olduğu fark etmez, önemli olan öfkeyi bastırıyorsundur.''



''Huzur içinde yaşamanın ilk şartı kabulde olmaktır.''



''Geçmişin pişmanlıklarını
Geleceğin hesaplarını bırakıyorum.
Özgürlüğe adım atıyor ve kendim olmayı
kabul ediyorum.''



''Değer, tıpkı altın gibidir, halden hale geçse de özü hep aynıdır.''




''Gerçek mutluluk verilenin şükründe gizli.''


''Zenginlik, elindekiyle mutlu olabilmektir.''


''Geçmişin kapılarını kapatmayana geleceğin kapıları kapalıdır.''



''Sihirli değnek senin elinde.
İşe yaraması için sihirli sözler de dilinde.
Hatırlamak için bakacağın yer kalbindir.'




DESTEK YAYINLARI

Şubat 2018
312 Sayfa


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder