#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 17: Güneşin Kızı || Gonca Çiftçioğulları

16 Şubat 2018 Cuma

Okudum Bitti- 17: Güneşin Kızı || Gonca Çiftçioğulları




                    Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı İnstagram üzerinden kalabalık bir grupla okumaya başladığımız Yüzleşme Serisi'nin ilk kitabı Güneşin Kızı. Yazarı daha önce duymuştum ama okuma fırsatım olmamıştı. Öğretmenmiş kendisi. Yeni kalemlerle tanışmayı, hele de Türk olursa çok seviyorum. Her ayın sekizinde başlayıp üç ay içerisinde seriyi okuyacağız. Öyle karar almış olmasaydık hemen devam ederdim, çok ilginç bir son oldu çünkü.

        Leyla yirmi yıl önce saldırıya uğrayan gizli polis babasının henüz çözülmeyen davasını tamamlamak için İzmir Emniyeti'ndeki görevinden istifa ederek Adıyaman'a tayin olur. Böylece hem yıllardır görmediği akrabaları ile görüşür hem babasının davasını araştırmayı planlar hem de yeni görev yerindeki eski, yeni şüpheli dosyalar üzerinde çalışmaya başlar. En büyük yardımcısı da Asayiş Şube Cinayet Büro Amiri İsmet olur. İsmet'in babasının Kahramanmaraşlı olması da benim için hoş bir ayrıntı oldu. 

         Beraber çalışmaya başlayan ikiliyi hem iş yönünden hem duygusal açıdan zor günler bekler. Adıyaman'a gidip gezme isteği uyandıran, özellikle geç saatlerde okurken acıktıran güzel detaylarla dolu.

       Öte yandan İzmir'de de Cinayet Masası komiseri Çetin 'i zor günler bekler. Leyla'nın gitmesinden sonra yerine gelen yeni amir Çetin için tam bir kabus olur. Hem kendi geçmişiyle yüzleşmesi hem de ellerindeki vahşi cinayeti çözmesi gerekmektedir. 

       İzmir ve Adıyaman arasında gidip gelen temposu düşmeyen bol maceralı, gizemli, heyecanlı bir okuma oldu. Güzel bir polisiye dizi izler gibi severek okudum. Kitaba dair eleştireceğim nokta  bağlaç olan -de' nin çoğu yerde yanlış yazılmasıydı. İlk iki yüz elli sayfa çok kafayı taktım o yüzden okuma hızım düştü, sonra kurguya konsantre oldum son iki yüz elli küsür sayfa su gibi aktı. Yayınevinden de okuduğum ilk kitaptı. Bu kitaba mı denk geldi, gelen olarak mı öyle bilmiyorum. 😉

        Devamını okumayı dört gözle bekliyorum.






DORLİON YAYINLARI

512 Sayfa


1 yorum:

  1. Polisiye çok severim,öyle güzel anlatmışsın ki kitabı çok merak ettim.Keyifle oku.:)

    YanıtlaSil