#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti -111 : Kediler Güzel Uyanır || Yekta Kopan

31 Aralık 2015 Perşembe

Okudum Bitti -111 : Kediler Güzel Uyanır || Yekta Kopan






                         Kediler Güzel Uyanır , Yekta Kopan 'ın okuduğum ilk kitabı. Şu an elimde Aile Çay Bahçesi var bir de. Annem ikisini de benden önce okudu ve çok beğendiğini söyledi. En kısa zamanda Aile Çay Bahçesi 'ni de okuyacağım. Öykü okumayı çok seviyorum , Yekta Kopan 'ı da geç kalmış olsam da çok sevdim.




                     Bulutlar Konuşurken , Düşmüş Bir Harf ve Yarın Sabah Öp Beni olmak üzere üç bölüme ayrılmış. 124 sayfa olan kitapta kırk bir tane öykü bulunuyor. Yani kısa, hatta arka kapakta da dediği gibi : 


Öyküler. Kısa Öyküler. Çok Kısa Öyküler.



Bazen tek bir paragraflık, bazen tek sayfalık, bazen birkaç sayfalık... Bazılarını çok sevdim, kendimce eh işte dediğim de oldu. Bu kadar kısa öykü yazıp da güzel yazabilmek de ayrı bir başarı bence. En çok ikinci bölümü sevdim. Matruşka ve Tarçın Kokusu en sevdiklerimden oldu.





... '' Hayat da öyledir, geçer gider, iyi dinlemezsen, ne dediğini duyamazsın.''
*Piknik Havası



... Üzgün uyandım o sabah. Çürümüş bir hurmanın, istemeden dışarı taşmış çekirdeği gibi sarkıyordu kalbim göğüs kafesimden. Atıyordu yine de. Kanıma doldurduğum harfleri pompalıyordu, bedenimin en ücra köşesine.


... Okuduğum bütün o kitapların harflerini altüst edip kesip parçalayıp olmadık yerlerinden birbirlerine ekleyip bulmuştum bu cümleyi. Belki de tanımadığım biri söylemiştir, artık ne önemi var?
''Kediler güzel uyanır!''
* Tarçın Kokusu




... Sevgilim...
Meğer her ayrılık, sevdiğin bir şairin intiharı gibiymiş.
*Diyet




... seni
sevdiğimi
söylerken bile,
yalnızlığı
yaşıyordum
işte 
kendimi
bu yüzden
sevmiyorum.

*Matruşka/3




... Rüyalardan başka dostum yok, beni benden kurtaracak.
*Solucan




...İnsan en kolay kendinden utanıyor. O yüzden sevmem aynaları.
*Muasır Medeniyetler Mertebesi







CAN YAYINLARI
5. Baskı Haziran 2013
124 Sayfa












                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder