#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti -109 : Yanık Saraylar || Sevim Burak

31 Aralık 2015 Perşembe

Okudum Bitti -109 : Yanık Saraylar || Sevim Burak


            




                   Yanık Saraylar 'ı çok sevdiğim Eylem 'in blogunda görünce alıp okumalıyım demiştim. Yazısını okumak isterseniz ve hala blogunu bilmiyorsanız mutlaka uğrayın, en sevdiğim bloglardan biri de onunki. Yazısına buradan ulaşabilirsiniz.  O yazıdan sonra listeme eklemiştim, o listeler bitmek şöyle dursun ; hiç azalmadığı için henüz almak nasip olmamıştı ve sevgili arkadaşım bana beni hem mutlu hem mahçup edecek harika bir paket göndermişti. İçinde harika hediyeler vardı biri de bu şahane kitaptı. Yeri gelmişken bir kere daha teşekkür ederim. 



                            Öykü seven bünyeme ilaç gibi geldi. Farklı, düşündüren, şaşırtan , harika öyküler var. Yıllar öncesinden günümüzün kadınına, öteki olmaya bile mercek tutmuş. Aralarda da çok net olmayan görseller serpiştirilmiş. Kısacık bir kitap ama yoğunluğu, derinliği epey fazla olduğundan sindire sindire okunacak cinsten.





                         Toplam altı öykü içeriyor ;


                            Sedef Kakmalı Ev
                    
                             Pencere

                             Yanık Saraylar

                              Büyülü Kuş

                              Ay Yarab Yehova

                              Ölüm Saati






... Günlerdir aklımı kurcalayan yüzlerce ölüm arasından en güzellerini anımsıyordum onun için.

Kalabalıklarda,
çan kulelerine,
sokaklara
bakıp
duygulanıyordum...

Onun hesabına akşamlara dek pencerenin önünde yalnızlığımı büyütüyordum...

HİÇBİR ŞEYDEN UMUDUM YOKTU
DENEMİŞTİM HER ŞEYİ KENDİ HESABIMA






... '' ANILAR , İNSANLARI SEVER
ONLARI SAYARLAR
ÇOCUKLAR DA ANILARDAN KORKMAZLAR
ÇOCUK ANILARI BUNLAR''






... AİLE KUTSAL BİR SIRDIR
SİZE BUNLARDAN BAHSEDECEK DEĞİLİM
BAZI SIRLAR AİLENİN KUTSALLIĞINI ARTTIRIR.






... '' SEVGİLİ OYUNCAKLARIM
PAMUK HALA'M
ÜÇ PORTAKALIM
YAYACIĞIM
KUTULARIM
BEBEKLİK PATİĞİM
KRALİÇE BİÇİMİNDE ŞAPKAM
ANAHTARLARIM
PENCERELERİM
ODAM ELVEDA BEN GELİNCEYE KADAR USLU OTURUN
SAKIN YARAMAZLIK YAPMAYIN
SAHİBİNİZİN UFAK BİR İŞİ VAR DEDİM  ÖLÜM.''







    YAPI KREDİ YAYINLARI

     8. Baskı Mart 2014
     90  Sayfa





     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder