#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Kitap Çekilişi : Kalbimde Bir Yara Bozcaada || Tolga Aydoğan || Minval Yayınları

1 Haziran 2014 Pazar

Kitap Çekilişi : Kalbimde Bir Yara Bozcaada || Tolga Aydoğan || Minval Yayınları







                                                Havalar ısındı iyice , yazlık kitaplarınız hazır mı ? 


                   Alın size bir tanesini kazanma şansı :) Blogumun izleyicisiyseniz bu yazının altına şu an okuduğunuz kitabın adını ve mail adresinizi yazın ve 4 haziranı bekleyin :)  Çekilişle 1 kişiye bu kitabı hediye ediyoruz. 


              Başka şartımız yok ama siz illa beni sevindirmek istiyorsanız Minval Yayınları 'nın ve benim twitter hesaplarımızı  , facebook sayfalarımızı takibe alabilirsiniz :) Siz bilirsiniz. Bu defa random.org 'la yapacağım ve herkesin tek hakkı olacak , bir önceki çekilişi belirlemek epey zorladı beni :) Bahar öncesi , sonrası tembelliği diyelim , bol şans size...



    Bol kitaplı , bol güneşli , çok mutlu günler... 

21 yorum:

  1. arkeoloji_16 adı ile takipteyim.
    Tolstoy-Anna Karenina okuyorum şu an.
    Merve Büyükköroğlu
    arkeoloji_16@outlook.com

    YanıtlaSil
  2. MERHABA İZLEYİCİNİZ OLDUM,TAKİPTEYİM.
    nagihankaraoglan@hotmail.com
    https://www.facebook.com/cakiroglu.nagihan/posts/261064837410347
    ***SEVGİLER***

    YanıtlaSil
  3. özlem gül adıyla takipteyim..canan tan'ın iz kitabını okuyorum
    özlem gül
    ozlemakingul@gmail.com
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  4. yazar123321@gmail.com katıldım

    YanıtlaSil
  5. tibetburc@gmail.com....İnci Aral Mor okuyorum şu an Burç Tibet olarak takipteyim

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Visnetw olarak izliyorum blogu.
    Şu sıralar Düğümlere Üfleyen Kadınlar - Ece Temelkuran okuyorum.
    Sevgiler
    abakanermin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Jojo Moyes-Sevgilimden Son Mektup
    adigdemd@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Merhaba
    Gfc de umut sukran olarak izliyorum .
    twitterda @bugdaykepegi olarak takibe aldım
    facede takibe aldım profilim https://www.facebook.com/umut.sukran

    Bana Bol şans bu güzel çekiliş için :)
    şu aralar son kamelya yı okuyorum sarah jio dan.
    Umut Sukran
    umutsukran22@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar :)
    GFC: Nevin Yavaş
    Pisagor Tepkisini okuyorum

    Nevin Yavaş
    nevos26@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Alaska'nın Peşinde yi okuyorum. esra-salvatore@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. dönüşüm serisinden gururu okuyorum
    paramore.pm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Hatice Albayrak ismiyle takip ediyorum.
    Aşkın Gölgesi kitabını okuyorum.
    gul456_123@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Biz de şansımızı denemek istiyoruz :)
    afdmrw@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Merhaba ikizler97 ismiyle takip ediyorum.
    Aşk Tuzağı kitabını okuyorum.
    Müberra Gülseren
    bjklimrlih@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. merhaba
    su anda Can Dündar 'ın Yarim Haziran'ını okuyorum
    ecefobi@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  16. selam
    beyoğlu'nun en güzel ağbisini okuyorum
    gonulmadami@gmail.com
    gfc: gönül madamı

    YanıtlaSil
  17. merhaba, gfc: prhn
    Mine Duran' ın Serafina kitabını okuyorum.
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. Merhaba :)

    Hilal Mutlu adoyla takip ediyorum seni :D

    Jean Kwok - Kelimelerin Derin Sessizliği'ni okuyorum

    hayallerimyaziyor@gmail.com
    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  19. masumkedi ismiyle takipteyim, Anlaşma isimli kitabı okuyorum.
    masuminciler@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  20. Selam,
    Kitap Güzellik olarak izleyicinim
    kitapguzellik@gmail.com
    Ted Dekker - Kemik Adamın Kızları romanını okuyorum :)

    YanıtlaSil
  21. cansu demiray adıylatakipteyim
    cdemiray1@gmail.com
    Dan Brown Cehennem'i okuyorum

    YanıtlaSil