#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Ben de Mimlendim:) 1- Büyüyünce OLcam

12 Nisan 2012 Perşembe

Ben de Mimlendim:) 1- Büyüyünce OLcam

        Mim yazılarını okumayı çok seviyorum.Ama ben beceremem diyordum.Sevgili narçelen sayesinde siftahı yapmış bulunuyorum:)
http://narcelen2.blogspot.com/

Gelelim sorularımıza:)

1.Yemek olsam ne olurdum:


Mercimek çorbası olurdum.Acılı iç yakan ama aynı zamanda iç ısıtan.Her mevsim çekilmeyen , ama özlenebilen:)Mercimek çorbası olcam işte:)

2- Müzik aleti olsam ne olurdum?
                         Keman olurdum:) Benimle uğraşmak epey sabır gerekirdiğinden kesin keman olcam:)

3. Araba olsam hangisi olurdum?
                      
                  Pek narin olmadığım için öyle spor arabaydı falan olmaz benden:) Tır diyesim gelmedi değil.Ama narin değilsek çirkinde değiliz canım.iyice büyüyüp mercedes vito olacam.Hemde modifiyeli:)


4-Aylardan hangisi olurdum?
                             Aralık olurdum.Kar,kış:) Kestane keyfi,sıcak salep,pofuduk ev botları,eldivenler.Yaşasın kış:) kocaman bir kardan adam eşliğinde aralık Olurdumm..

5. Ayakkabı olsam hangisi olurdum?


                    Ev botu olurdum.Yumşacık,sıcacık:)Hem öyle toza kire hırpalanmaya gelemem ben.Evcimenim hem:) Pembiş pembiş bir ev botu olcammm:)

6.Kıyafet olsam hangisi olurdum?

                      Pahallı ,siyah bir sütyen olurdum:))) (Liseli erkek gibi cvp verdim biliyorum:))) 1 kere alınayım pahallı olduğum içinde çok kullanılmayayım:)


7-Renk olsam  hangisi olurdum?
               Siyah kesinlikle.Asil.Bazen kızgın,asabi.Bazen karanlık belirsiz.Örten gizleyen ve kurtarıcı:))

8- Hayvan olsam hangisi olurdum?
                                  Deniz atı:)))) Kızlar siz yapamıyosunuz ama ben yaptım.Kocam hamile demek için:))

9. Şu anda okuduğun kitabın 137. sayfasında neler var?
 
 
                    Yavuz Bahadıroğlu'nun Muhteşem Kanuni Sultan Süleyman Altın Çağ ve Hürrem Sultan isimli kitabını okuyorum.Henüz 96 sayfadayım:) (Cepboy kitap)
137.sayfada ki ilk cümle :
 
Ondan sonra Anadolu'dan Rumeli'den gelmiş olan'tımar' ve 'zeamet' askerleri,bu savaşçı köylüler,saltanatın temeli olan nesil beylerinin kumandası altında ilerliyorlardı.
 
diyor:)
             
                  Mim için teşekkür ediyor isteyen herkesi Mimliyorum:) Ben mim'imi ortaya koydum isteyen alır:)

2 yorum:

  1. harikasın!
    hepsine bayıldım, özellikle de kıyafete :D
    ama nolur aralık olma, hele karlı hiç olma :)

    YanıtlaSil
  2. :)) Biz pek kar göremiyoruzz hasretiz kara:))

    YanıtlaSil