#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 98: Karanlık Sabahlar || Erhan Turan

28 Temmuz 2018 Cumartesi

Okudum Bitti- 98: Karanlık Sabahlar || Erhan Turan






                   Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı geçtiğimiz aylarda okuduklarımdan. Yaz gelince normalin üstünde tembelleşiyorum. Şu aralar evde misafirler de olunca, hem okuma hızım hem paylaşım isteğim yerlerde sürünüyor. 

             Erhan Turan'ın sanırım  ikinci kitabı. İlk kitabını da göndermişti bana. O kitap benim için bir ilk olarak tarihe geçti. Annem ameliyat olduğu zaman yanımda hastaneye götürmüştüm ve kayboldu. Hem üzüldüm hem dikkatsizliğimden dolayı utandım. Neyse ki imzalı değildi. Yenisini alırım dedim ama araya zaman girince unuttum. Yeni kitabı da göndermek isteyince Erhan Bey'e itiraf edip özür diledim. İçime dert olmuştu. Bu arada kitabı hâlâ almadım. :) Alacağım ama. Dünyanın bütün kitapları benim olsun istediğim için sıra gelmiyor, ne yapayım? :) 




          Kitabın adı gibi karanlık bir hikaye okudum. Ailesini bir yangında kaybeden Umut'un hüzünlü hikayesi... Karanlık da olsa sabahlar adı gibi 'Umut' da tükenmiyor ama. Hep bir yerlerden düşürülmeye çalışılsa da o inatla yeniden kalkıyor.

           Çocukluk aşkı Cansu ve kaybolan kız kardeşinin özlemi de arka fonda hep var. Hayat herkese adil davranmıyor ya, işte Umut'a daha da zalim davranıyor. Halinize şükredin dercesine, edelim elbette. :) Aralara ufak şiirler de serpiştirmiş yazarımız, güzeldi onlar da. Gerçeklerden esinlenerek kaleme alınmış kitap, bence birçok kurgu da öyle zaten.





''Bu hayatta hep kötü insanlar olacak değil ya illa ki iyiler de vardı. Zaten insanlığın ayakta kalmasının tek sebebi bu birkaç avuç iyi insan sayesinde değil miydi?''



''Aşk; her şeyin başı, her şeyin sonu, ya insanı küllerinden doğurup, karanlıktan aydınlığa çıkarır ya da aydınlıktan karanlığa, hem de karanlığın en dibine gömer, hiç çıkmamacasına...''




İKİNCİ ADAM YAYINLARI

1.Baskı 2017
304 Sayfa

1 yorum: