#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 97: Kurban Mı Cellat Mı? || James Tucker

23 Temmuz 2018 Pazartesi

Okudum Bitti- 97: Kurban Mı Cellat Mı? || James Tucker





                       Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı Arkadya Polisiye'nin son çıkan kitabı Kurban Mı Cellat Mı? Dedektif Buddy Lock serisinin ilk kitabı. 
Yine çok severek okuduğumu söylemek istiyorum. Başından sonuna kadar hep katilin kim olabileceğini düşünüp durdum ve bütün karakterlerden şüphelendiğim halde bir tek katilden şüphelenmedim. Benim mi tahmin gücüm kötü, yoksa yazarın mı yeteneği okuyup siz karar verin. :) 

         Yeni yıl kutlaması için birada olan Brook ailesinin gecesi kabusa döner. Eli baltalı katil aileyi hunharca katleder. Sadece 10 yaşındaki Ben kurtulur. Dedektifimiz Buddy küçük Ben'i yakın korumaya alıp sevgilisiyle yaşadığı eve götürür. Katil bu kadarla kalacak mı, amacı ne, çok zengin bir aile oldukları için mi peşlerinde, aile içi bir hesaplaşmamı ve benzeri soruları kafanızda kurarken bir sonraki sayfada yeni gelişmelerle karşılaşıp soluksuz okuyacağınız bir okuma bekliyor sizi. 







           Yazarın ilk kitabıymış. Ve gerçekten çok severek, merakla heyecanla okudum. Dedektif Buddy 'nin yeni maceralarını heyecanla bekliyorum. Ben de küçük yaşına rağmen çok akıllı, çok cesur, tatlı bir çocuktu. Kısaca okuyun bence, siz de seversiniz. Kitabın kapağı da korkunç ama güzel. ;)







''Buddy gözlerini kapatıp bu korkunç manzaranın nasıl oluştuğunu hayal etti. Panik ve korku dolu bir aile, baltalı bir katil ve seri darbeler... ''



''Acısı kulakları sağır edecek denli gürültülü olsa da gözyaşları sessizdi.''




''Kendini haklı gören birinin de neler yapacağı belli olmazdı.''



''Ancak gerekçeyi makul bulmak ipleri elinde tutan kişinin korkunç bir canavar olduğu  gerçeğini değiştirmiyordu. İyi dans ediyor olması karşındaki kişinin şeytan olduğunu unutturamazdı.''



''Bütün bunlar sıradan bir adamdan ziyade gazap saçan ve ayrıntılarda gizlenen bir şeytanın işiydi.''





ARKADYA YAYINLARI


1. Baskı Temmuz 2018

Çeviren: Esra Yüksel
462 Sayfa


2 yorum: