#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 162: Spiritus | Ateşten Hançer || Aynur Başkan

2 Aralık 2017 Cumartesi

Okudum Bitti- 162: Spiritus | Ateşten Hançer || Aynur Başkan




               Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı beni şaşırtan kitaplardan biri. Bir süredir görüyordum ama okuma listeme yeni girdi. Serinin ikinci kitabı da sırada bekliyor. Korku filmlerinde olduğu gibi , yerli yapımlar beni daha korkutuyor, tedirgin ediyor en azından. 

        Kitaba  başlarken de kesin korkacağım diye düşündüm ama korkudan ziyade keyifle okudum. Gayet akıcı, merak uyandıran, hoş bir kitap. Türk bir yazardan keyifli bir fantastik bir kitap okumak beni çok mutlu etti. 

     Spiritus denen varlıklarla küçük yaştan beri mücadele eden Selim'in hikayesini iki oturuşta okudum. Çocukken kendince oynadığını zannetiği 'canavarlarla' olan savaşı geçen zamanla daha da çetinleşir. Çok da heyecanlı bir yerde bitti. Devamını en kısa zamanda okuyacağım. Çok fazla detay vermek istemiyorum, okursanız bence seversiniz. :)




''Mırıldanır gibi, 'Spiritus...' dedi, demek adları buydu. Onlara artık yaratık veya canavar demesine gerek kalmamıştı.''



''Spiritus... 'Nefes' veya 'ruh' anlamında...'' 



''Alışırsın, alışırsın! Alışamayacağını düşündüğüne alışır, unutamayacağını  söylediğini unutur, yaşayamayacağını zannettiğini yaşarsın.''



''Biz insanoğlu olarak çevremizdeki her zayıflığı kullanmaya, o zayıflığın her santiminden faydalanmaya alışmış açgözlü canlılarız. Yeter ki kendimizden daha güçsüz birini bulalım, bak nasıl sömürüyoruz!''



PORTAKAL KİTAP

1. Baskı Mart 2016
220 Sayfa





2 yorum:

  1. şaşırtan kitaplar candır, yine bir trak dönemi yaşıyor ve okuyamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ay iyiyim ben. Umarım geçer senin o sevimsiz dönemin de. :)

      Sil