#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 166: Öldüm Çık || Perihan Gün

13 Aralık 2017 Çarşamba

Okudum Bitti- 166: Öldüm Çık || Perihan Gün





              Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı Koridor Yayınları'nın son dönem çıkanlarından. Yazarı Perihan Gün sosyal medyada epey biliniyormuş. @perizekalıyım kullanıcı adıyla. Ben ilk defa duydum, o da benim cahilliğim. Okumadan İnstagram hesabına şöyle bir bakındım. Çünkü kitabı açar açmaz şöyle yazıyordu: ''Bu kitapta anlatılanlar, gerçek bir hikayeden esinlenilerek yazılmıştır.'' Ne kadarı kurgu merak etmiyor değilim.

         Kardeş gibi gördüğü Tuana'nın kaybını ben de kalbimde hissettim. Sevdiği birilerini kaybeden herkese sabır dilerim. Tüm bu zor günlerinde uzakta da olsa Perihan'ın en büyük dayanağı Yağız'dır. Uzun zamandır birbirlerinin hayatlarında olmalarına rağmen hiç konuşup, görüşmeyen çiftimizin durumunu aslında hiç yadırgamadım. Hani olur ya bazen, hiç yüz yüze görmediğiniz birileri her an yanınızda olanlardan çok daha yakın olur. Onlarınki de öyle başlayıp öyle ilerleyen bir ilişki. Sonu mu? Merak ediyorsanız okuyun canım. :) 




'' Yenidoğan Ünitesi dışında, insana iyi gelen hiçbir yeri yoktur hastanelerin. Berbat ilaç kokusu, mutsuz insanlar, endişeli bakışlar ve tedirgin bekleyişler. Üstelik gecesi, gündüzünden daha zordur!''



'' 'Dünyanın en zor şeyi nedir?' diye sorsalar, 'Öylece durup beklemek,' diyebilirim çünkü gerçek bir çaresizlik, yapabilecek şeyler olduğu halde yapamamak değil, YAPACAK HİÇBİR ŞEYİN OLMAYIŞIDIR!''



''İnsan bir mezarın yanı başında uyuyakalır mıydı hiç? Umarım hiç kimse orda uyuyakalmamıştır daha önce.''



''Sevilmeyi unuttuğunuz oldu mu? Ya da şöyle sorayım; sevilmeyi unuttuğunuzu fark ettiğiniz oldu mu? ''



''Öyle inandım ki. Allah'a dualar ettim 'alma yanı başımdan' diye. Ne yaşayacaksak yan yana yaşayalım, bir gün öleceksek yan yana ölelim, güleceksek aynı anda... Ona bir şey olacaksa bana olsun diyebilecek kadar gözün karardı mı hiç? Umarım olmamıştır. Umarım bundan sonra olmaz. Sevincini sevincin, üzüntüsünü kendi derdin bildiğin, oturup her yarasından, her kırığından öpmek istediğin birini kaybettin mi? Umarım kaybetmezsin.''



''Seni almak için kapı önünde sigara içerek sabırsızlanan bir bekleyenin yoksa eğer, gittiğin yolların hiçbir değeri kalmıyormuş meğer... 'Neredesin?' diye soracak kimsem olmadığında anladım.''



''Söylemek istediğim tek şey var: Bir, Beşiktaş üç yıldız olmadan, bir de sana mercimek çorbası  yapmadan ölmek istemiyorum.''




KORİDOR YAYINLARI

296 Sayfa
2017



2 yorum:

  1. Bu kitabı herkeste görüyorum ama komedi türü hiç sevmiyorum. Benim tarzım hiç değil ama yorumun güzel olmuş canım.. 😘

    YanıtlaSil