#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 169: Anlatsam Geçer mi? || Sıla Gençoğlu

15 Aralık 2017 Cuma

Okudum Bitti- 169: Anlatsam Geçer mi? || Sıla Gençoğlu





               Şiir seven herkese merhaba, Sıla sevenlere de merhaba ve öpücükler. Sıla'yı çok seviyorum. Duruşunu, şarkılarını, sesini, güzelliğini... Kısaca çok seviyorum işte. O yüzden kitaptan beklentim epey yüksekti. Sevdiğim bir arkadaşım da sağ olsun, alıp fuarda adıma özel imzalatıp yanında başka şahane şeylerle doğum günü hediyesi olarak gönderdi. 

           Birkaç gün açıp bakıp mutlu olmakla yetindim. Çok dayanamadan başladım elbette. En güzel yanı imzalı olmasıydı. Nasılsa Sıla okumaz rahatça söyleyeyim😜: Başka Şarkı isimli şarkısı bile başlı başına kitaptaki bütün şiirlerden daha güzeldi. Belki bana hitap etmedi, belki Sıla olunca, ''Oofff kaç kadeh kırılacak minnoş gönlümde,'' diye düşündüğüm için hayalkırıklığı olmuş olabilir. 









deli

bir sürahi su boşaldı gözlerimden
bir anda mı
bir anda olur mu
yuvalanmışlardı bardak bardak
can kemiğe dayanmıştı

deli zıpkın
deli fişek
deli mermi
deli
sen nerdesin kaç günden beri


soru

daha da kırılmaz kalbim
en fazlası bu
sevdiğim biri öldü benim
cam kırıkları yürüyor içimde
kan sızıyor paçamdan
titriyorum
vücudumda seyrediyor mevsim tahminleri
çok soğuk ve taştan bir kış bu
ne bildiğim bana benziyor
ne sendeki bana
bütün çarelerimi alıp sana gelmek istiyorum
sana saatlerce anlatmak
niye seni sevdiğimi sevmek istiyorum hâlâ
hiç hatırlamıyorum
niye ölmeden ölünebiliyordu burda



yüksek ses

yüksek sesle başkasına nasihat eder gibi anlatıyorum kendime
tedavi ediyorum ince ince
güçlü olduğumu söylerler
gel sen beni bir de gece gör
kafandaki ben nasıl yerle bir olur inanamazsın
beni mumla arasan bulamazsın



DOĞAN KİTAP

15. Baskı Kasım 2017
162 Sayfa





2 yorum:

  1. sılanın kitabını gördüm fakat şiir kitabı olduğunu bile düşünmedim :( keyifli okumaların olsun

    YanıtlaSil