#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 128: Melodi || Anıl Basılı

28 Ekim 2018 Pazar

Okudum Bitti- 128: Melodi || Anıl Basılı





          Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı çok minnoş bir çocuk kitabı. İlk kitabı Balino'yu da çok severek okuduğum Anıl Basılı'nın yeni şekeri Melodi. 

     Balino hakkındaki yazım burada

Çocuk kitaplarını zaten çok severdim de artık daha çok seviyorum. Mandalinayı da daha çok seviyorum, bu aralar pek bir sevgi doluyum nedense. :) Neyse çocuk kitaplarını sevin, böyle güzel olanları daha çok sevin. Çocuk kitapları herkes içindir. :) 

          Gönül isterdi ki bol kaktüslü bir fotoğraf çekebileyim. Aslında biz ailece kaktüs de severiz. Ama bir taşınma sürecinde mecburi ayrıldık kaktüslerimizle. Oldum olası kaktüsleri kendime yakın hissederim zaten, hani bir çiçek, bitki olacak olsam kesin kaktüs olurdum... Ama en sevdiğim çiçek cipsofilya. Gereksiz bilgilere boğulduysanız biraz da kitaptan bahsedeyim. 

           Melodi baharın gelişinin coşkusunu yaşarken öğretmeninin yaptığı tatlı sürprizden payına çiçeksiz, bakımsız bir kaktüs düşer. Herkesin rengarenk, cıvıl cıvıl çiçekleri varken bir kaktüsle eve döner. Sonra mı? Sonrası elbette çok güzel. Can Tuğrul'un birbirinden güzel çizimleriyle sıcacık bir hikaye sizi bekliyor.

           Sevgi çok güzel bir şey,  hem seveni hem sevileni güzelleştiriyor. Görünenin ötesini görüp sevebilmek çok daha anlamlı üstelik. Sevgiyi kalıplara sokmadan, şekilci yaklaşmadan sevebilirsek ne mutlu bize. Belki bizim de kaktüslerimiz çiçek açar. :) Bence kaktüsler menekşeleri de sözüm ona özel günlerde satılan yapay kokulu kırmızı gülleri de döver hem. Bir paragraf ders çıkardım kitaptan kendime, yaşasın çocuk kitapları. 😛 ♥ 






''Umut, tüm canlıların ortak ülkesidir.''


''Sevgi bazen hiç umulmadık bir yerden gelir, Melodi. Bazen bulutların arkasından çıkmasını beklersin, ama o içimizde bir yerdedir. Herkes kendi gökkuşağını içinde taşır. Yağmurdan sonra güneşi görmek yeterlidir.''



TİMAŞ ÇOCUK

1. Baskı Ekim 2018
64 Sayfa



4 yorum:

  1. Çocuk kitaplarını ben de çok severim. Kaktüsleri de severim ama nedense kaktüs yetiştirme konusunda pek başarılı olamıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Balino'yu da bu kitabı da çok merak ediyorum. İnşallah en kısa sürede alabilirim. :) Bu arada papatyadan sonra en sevdiğim çiçek cipsofilya imiş benimde. :D Adını bilmiyordum, sayende öğrendim teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cipso diyor çiçekçiler kısaca.:) Rica ederim. Dönem dönem imzalı satılıyor Kitapyurdu'nda kitaplar.

      Sil