#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 127: Deccal'ın Hatırı | Sevinç Kuşları 1 || Sezgin Kaymaz

23 Ekim 2018 Salı

Okudum Bitti- 127: Deccal'ın Hatırı | Sevinç Kuşları 1 || Sezgin Kaymaz





             Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı çok sevdiğim Sezgin Kaymaz'ın Sevinç Kuşları üçlemesinin ilk kitabı Deccal'in Hatırı. Serinin diğer kitapları da sırada bekliyor. En sevdiğim kitabı değildi 
ama okuma sürecini en sevdiğim kitabı oldu, çünkü yalnız okumadım. Sezgin Kaymaz okumayı bile daha çok sevebilecekmişim demek ki. :) Kitapları alalı epey olmuştu ama nedensiz bir şekilde bekletiyordum. Severek okudum ama şimdiden çok çok eminim ki diğer iki kitabı kesinlikle çok daha fazla seveceğim. ♥ 

Okuduğum diğer  Sezgin Kaymaz kitapları:


Bugün Bize Kim Geldi yazısı burada,

Bakele yazısı burada,

Ateş Canına Yapışsın yazısı burada ,

Lucky yazısı burada ,

Farfara yazısı burada ,

Kün yazısı burada ,


Uzun Harmanlar'da Bir Davetsiz Misafir yazısı burada.


Sandık Odası yazısı burada . 




               Bol karakterli, argolu, küfürlü, homofobikleri sıkıntıya sokacak bir kitaptı Deccal'in Hatırı. Bütün karakterler öyle derinlemesine, detaylı anlatılmıştı ki o hengamede bile hepsinin aldığı nefesi bilecek kadar tanıma şansı buluyorsunuz. Tüm o kalabalığa rağmen asla sıkmıyor, ilerledikçe güzelleşiyor, merak ettiriyor. Şaşırtıyor, güldürüyor, üzüyor, canınızı acıtıyor, içinizi sızlatıyor, kızdırıyor. Yeter ya bu kadar da olmaz diye bir köşeye bırakınca bile acaba ne olacak diye aklım kitapta kalıyordu. 

              Deccal'i çok sevdim ben. Yeniden karşılaşıncaya kadar, yani ikinci kitaba kadar aklımın bir köşesinde kalacak. Sezgin Kaymaz okumayı seviyorum, seveceğim. Kitabın konusunu uzun uzadıya anlatmaya gerek yok. İlk defa Sezgin Kaymaz okuyacaksınız bu seriden başlamayın bence. Önce bir ısınma  turu atın. Bana eşlik eden canım arkadaşım için tanışma kitabı oldu, gerçi o halinden memnun olduğunu söylüyor. (Gerçekten öyle mi? :) )




'' Sokak hayvanları ya hayvan sevgisi olanlara denk gelirdi ya hayvan düşmanlarına. Çünkü iki farklı bakış da onları arardı. Güzel ve seksi kadınlar ya çapkın erkeklere ya yobazlara, çünkü iki ayrı penis de onlara heves ederdi ve düşkünler ya zalimlere ya kurtarıcılara, çünkü iki başka el de onlara uzanırdı.''


''Zenginlik demek, 'İhtiyacım olan her şeye sahibim,' demekti.''



''Aşk, başlayan bir yolculuktu. Ne durağı vardı, ne uğrağı, ne de sonu. Sadece yolculuktu.''


''Vampir kanı içerek hayatta kalan bir vampir diyelim biz Deccal'e...''



''Gülme oğlum; depresyon, derde, tasaya, bunalıma, can sıkıntısına, hayal kırıklığına karşı ruh ateşinin yükselip müdafaaya geçmesiydi; emniyet supabıydı modern insanın.''



''Kaçmak yakalanmaktan, temizlenmek kirlenmekten zahmetliydi.''


''Aşk dediğin kör, sağır ve dilsiz bi şeydi oğlum; kulakların kötü söz ve sesi duyamaz, gözlerin götü göbeği göremez olurdu...''


''Bu illet, aşk denilen bu zımbırtı, bu kadar tepeden inme, bu kadar buyurgan ve bu kadar anarşist miydi?''




İLETİŞİM YAYINLARI

428 Sayfa

3 yorum:

  1. Merhaba Mehtapcım, uzuuun bir aradan sonra merhaba :) Maalesef Instagram pek çoğumuzun bloğunun katili oldu. Bu anlamda sen ikisini de birlikte güzel yürüttün ve yürütüyorsun maşaAllah. Ben ise uzun yıllardır ihmal ettiğim bloğuma yeniden dönüş yaptım ve tabii ilk işim eski dostları ziyaret etmek oldu :)

    Sezgin Kaymaz'ın kalemini çok merak ediyorum. Hele özellikle sende ve Ayşım hanımda gördükçe daha çok merak etmeye başladım. Kitabını da aldım, henüz okumak kısmet olmadı. İlk fırsatta inşaAllah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnstagram daha tembel işi aslında. :) Ben de tembelim ama zaten. Blogu da uzun zamandır yazınca, dönem dönem aman bee hissi oluşsa da seviyorum. Hangi kitabını aldın acaba? :) Tembel olduğum kadar meraklıyım da. Ayşım ve Hülya sayesinde merakım arttı benim de. En sevdiğim çağdaş yazarlardan biri. Hani herkes sever diyemem ama ben çok seviyorum. Keyifli okumalar dilerim şimdiden. Hoş geldin ayrıca.

      Sil
    2. Instagram hakikaten tembel işi ve onu Kullandıkça blog bakımından ister istemez hepimiz tembelleştik. Sezgin Kaymaz'ın kitaplarının bazılarının Konya'da geçiyor olması da ayrıca ilgimi çekiyor. Uzunharmanlar'da Bir Davetsiz Misafir ile Bugün bize Kim geldi kitaplarını aldım. ki benim mezun olduğum lise de uzunharmanlar'da. Bu arada Ayşım Hanımı zaten biliyor ve çok çok severek takip ediyorum ama Hülya kim onu bilemedim. Sen beğenerek takip ediyorsan Ben de Bakmak isterim. Blogger mı Instagrammer mı? adresini yazarsan bir bakayım. Hoş buldum ayrıca :) Bundan sonra inşaAllah bolca buradayım. Instagram hesaplarımı kapattım. bir gün yeni bir hesap açarım diye düşünüyorum ama o gün ne gün bilemiyorum :)

      Sil