#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 121: Yüzüncü Kraliçe || Emily R. King

5 Ekim 2018 Cuma

Okudum Bitti- 121: Yüzüncü Kraliçe || Emily R. King





                 Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı Emily R. King 'den Yüzüncü Kraliçe. Serinin ilk kitabı. Aslında seri kitapları genelde peş peşe okumayı seviyorum. En azından bütün seri yayınlandıktan sonra başlamayı seviyorum. Hani ben devam kitaplarını beklemeyeyim, kitaplar kitaplığımda dursun beni beklesin istiyorum. :) Öyle olmadı işte bu defa okudum bitti, devamı çıkana kadar bekle şimdi... 


            Hint masalları, efsaneleri gibi bir kitap okudum. Kimsesiz kalan Kalinda bir manastırda büyütülür. Çok küçük yaşlarından beri hasta olduğu için iksir benzeri bir ilaç kullanmak zorunda olduğunu düşünür. Büyüdüğü manastırda kalıp, hayatına devam etmek ister ama katılmak zorunda olduğu bazı beceri sınavları vardır. Manastıra bağış yapan 'Hayırseverler' istediği kızları 'Talep' edip alma hakkına sahipler. 



         Kalinde'nin şansına da onu talep eden zalimliğiyle bilinen Raca Tarek  olur. Üstelik kitabın da adından belli olduğu üzere 'Yüzüncü Kraliçe' olarak, yani Raca'nın yüzüncü eşi olarak talep edilir. Yerini garantilemek için de diğer 99 eş ve cariyelerle dövüşmesi gerekir. Epey kanlı revanlı dövüşlerden bahsediyorum. Harem turnuvası. :) Merakla, severek okudum. Giriş kitabı olarak gayet güzeldi. Devamı ne zaman gelir bilmiyorum. :) Yan karakterlerden de sevdiklerim oldu. Filme uyarlansaydı Mumya serisi gibi keyifle izlenirdi bence. 





''Özgürlüğüm o kadar kısıtlı ki. Natesa'yı affetmemi beklemesi adaletsizlik. Kin beslemek elimdeki az sayıda seçimden biri.''


''Rüyalarımda bile yalnızım...''




HEP KİTAP

Çeviren: Barış Emre Alkım
1. Baskı Ocak 2018
302 Sayfa







1 yorum:

  1. Kediciğin kıyafetinden gözlerimi alamadım. çok cici olmuş... kitap konusu da ilgi çekiciymiş.

    YanıtlaSil