#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 129: Yedi Gün Adası || İpek Darga

30 Ekim 2018 Salı

Okudum Bitti- 129: Yedi Gün Adası || İpek Darga






                 Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı en zor okuduğum tür olan kişisel gelişim alanına giren bir kitap. Ama öyle bana okuması çok zor gelen kişisel gelişimlerden değildi. Şunu yap, bunu yap aydınlan diyenlerden değil yani. Kurguya yedirilmiş, yazar söyleyeceğini karakterler aracılığıyla ortaya bırakmış, isteyen alır isteyen almaz. :) 

          Zeyno ile birlikte Muyy Adası'na gidip affetmeyi, unutmayı, sevmeyi, barışmayı deneyimlemek ; aslında bazen kazanmak için önce kaybetmek de gerekebileceğinin farkına varmak için okuyabileceğiniz keyifli bir kitap olmuş Yedi Gün Adası. Fantastik karakterlerini de çok sevdim: küçük bilge Ripe ve yakın geçmişte okuduğum Yaşlı Adam ve Deniz kitabını hatırlatan Santiago. Devamı varsa, olacaksa okurum. :) 




'' Belki de aslında hafızamla bir sorunum vardı benim, hiç düşünmemiştim bunu. Demek ki silemiyorum hiçbir şeyi, ardımda bırakamıyorum, üzerinden atlayamıyorum, karşı tarafa geçemiyorum. ''


'' Çok insan gibi benim de işime geliyordu depresyonda olmak. İşleri kolaylaştırıyordu. Sorumluluktan uzaklaştırıyordu. Bir tür imtiyazdı depresyon.''


''Uçucu, hafif, unutulmaya mahkûm, suya yazılan yazıdan daha kadersiz bir şeydi iyilik. Kalıcı olan kötülüktü. Kolayca unutulmazdı. Kızgın demirle tene yapıştırılan damgaydı o. Ne izi geçerdi, ne acısı dinerdi. Kendini unutturmaz, her solukta sızlayarak hatırlatırdı varlığını.''


''Biri hayatından çekip gittiğinde onu sevmekten vazgeçmezsin. Dilediğim zaman onu göremiyor olmam sevgimden hiçbir şey eksiltmez.''



''İnsanın bir yanı hep geçmişinde, eskide, dışarıda, uzakta bir yerde yazık ki...''



''Onu düşündüğün her an zaten onunlasındır. Aşk böyle bir şeydir.''




DESTEK YAYINLARI

Haziran 2018
190 Sayfa




1 yorum:

  1. Roman tarzında yazılmış anladığım kadarıyla. ilgi çekici görünüyor.

    YanıtlaSil