#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 112: Sandık Odası || Sezgin Kaymaz

14 Eylül 2018 Cuma

Okudum Bitti- 112: Sandık Odası || Sezgin Kaymaz



           
                  Kitap seven herkese tembel Mehtap'tan merhaba. Günün kitabı canım Sezgin Kaymaz'ın geçtiğimiz ay okuduğum kitabı Sandık Odası. Sezgin Kaymaz'ın bütün kitaplarını okuyacağım. Ben külliyatı tamamlayana kadar yeni kitap da yazar belki. Ne güzel olur. Çünkü ne yazarsa okuyacağım. Sezgin Kaymaz'ın romanları da öyküleri de çok güzel.

       Bu kitapta da birbirinden güzel on sekiz öykü var.

Yazarın daha önce okuduğum kitapları şunlar:

Bugün Bize Kim Geldi yazısı burada,

Bakele yazısı burada,

Ateş Canına Yapışsın yazısı burada ,


Lucky yazısı burada ,

Farfara yazısı burada ,

Kün yazısı burada ,


Uzun Harmanlar'da Bir Davetsiz Misafir yazısı burada.




        Çok eğlenceli öyküler olduğu gibi, hüzünlüler de var. Hayatın kendisi gibi Sezgin Kaymaz'ın kalemi. Her şeyden biraz var ve çok etkili, gerçek, samimi, çok tatlı. Gülerken hüzünleniyor, tedirginlikle okurken şaşırıyorsunuz. Çok güzeldi. Hepsini severek okudum. İşte anlat desen anlatılmaz öyle bir şey. Okuyun mutlaka. Bu kitabı olmasa da Sezgin Kaymaz ile mutlaka tanışın. Pişman olmayacaksınız.





   ''Giysiler kefen, dünya mezar. Toprağın içinde ol veya dışında, ne fark eder? Sonuçta, dünya üzerinde bir yerde olacaksın.''
      

'' İstediğin yere gidiyorken uzar hep yollar!''


*Çok Oldu Kız Gideli 



''Geçmişteki kötü tecrübelerin, geleceğine ipotek koymasına izin vermeyeceksin. 'İnsanoğlu kötüdür. Suistimal eder. Yüz verirsin, astarını ister,' dedin miydi, unut insanlığı. O kötülerden de kötü biri olup çıktın sen! 'Ben iyilik yaptım, kaldırdım denize attım!' diyebiliyor musun? Ne mutlu!



''Bir gece aslında o kadar uzun zaman dilimini ifade ediyordu ki! ''



''Sen bana umut verdin, sonra da elimden aldın onu. Daha kötü ne yapabilirdin ki?''


*Bakar Mısınız?  




İLETİŞİM YAYINLARI 

3. Baskı 2013 
358 Sayfa




2 yorum:

  1. Sezgin Kaymaz'ı öyle çok seviyorum ki. Okumadığım tek Zindankale kitabı kaldı elimde. Dün Kaptanın Teknesi'ne başladım. Dediğin gibi inşallah yeni kitaplar yoldadır:)
    Bu arada Mehtapçığım okudun mu emin olamamdım o yüzden yazayım dedim. Şayet Fuat Sevimay okumadıysan mutlaka bir göz at. Özellikle Kapalıçarşı romanından Sezgin Kaymaz tadı aldım. Aynalı da keza öyle.
    Çok öpüyorum seni ve tüm bal patililerini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim var daha okunmamışlarım, hatta alınmamışlarım da. Ne yazık ki okumadım Fuat Sevimay bir sonraki kitap alışverişimde aklımda olacak teşekkürler canım Ayşım. Sezgin Kaymaz benim de kıymetlim, her defasında okurken seni ve Hülya'yı sevgiyle anıyorum. :) Biz de sizi öpüyoruz.

      Sil