#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 111: Yalnız Anlaşıldık || Songül Ünsal

7 Eylül 2018 Cuma

Okudum Bitti- 111: Yalnız Anlaşıldık || Songül Ünsal






                    Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı çok kolay okunanlardan biriydi. Dur bir bakayım diye başlayıp bitirdiklerimden oldu. 

             Kitap aslında öyle güle eğlene okunacak bir şey değildi. Bildiğiniz aşk acısının kağıda mürekkebe dönüşmüş haliydi. Hafif kişisel gelişim tarzında öğütler veren, biraz yazarın kişisel çıkarımlarından oluşan bir kitaptı. Aşk acısı çekiyorsanız (umarım çekmiyorsunuzdur) daha anlamlı gelecektir. Katılmadığım bazı yerler oldu. Zaten katılmak zorunda da değilim. Eden bulur olgusuna pek inancım kalmadığı için, iç sesim kitaba epey bir itiraz etti. Zaten ünlü düşünür Mustafa Sandal'ın dediği gibi : 'Benim aşka inancım kalmadı hiiiç !'

            Başka bir çok sevdiğim özel düşünürün de dediği gibi: ''Aşk gerçekten insanlara hiç yapmayacağı şeyleri yaptırıyor. Üstelik zevkle yaptırıyor. Ne kadar korkunç değil mi?'' :) 

           Evet. O yüzden aşkı bulduysanız kıymetini bilin. Kaybetmeyin, kırmayın, üzmeyin. Aşk acısı çekiyorsanız da geçiyor zamanla her şey. Kitapta bol bol çizimler de vardı. Bazı sayfalarda deneme gibi kısa yazılar, bazılarında da aforizma gibi kısa kısa sözler vardı.




''Ağır geliyor yaşanılanlar belki ama zamanı gelince iyi ki yaşamışım diyeceksin. Yeter ki ders almasını bil. Yeter ki düştüğün yerden zamanla kalkmasını bil.''


''Ne kadar üzülsek de güzel sevmekten hiç vazgeçmedik.''


''Özlüyorum.
Hatta sana kırgın olduğumu bile unutuyorum. Adının geçtiği yerlerde yüzümü öne eğiyorum. Gizliden gülümsüyorum. Hissedersin zannediyorum kırgınlıklarımı. Kızmıyorum merak etme.
Zararsız bir şekilde özlüyorum sadece.
En olmadık anda.
Bir kahkahanın ortasında.
Gecenin köründe.
Sabahın üçünde.''


''Öyle unut demekle unutulmuyor hiçbir şey. İnsan her şeyi unutsa da, hak etmediği yaşanmışlıklarını unutamıyor.''



''Hayatında iyiliklerden anlamayan insanlar var diye iyilik yapmaktan vazgeçersen, ne farkın kalır ki diğerlerinden?''


''Kabul et çocuk değilsin ve çocuk gibi sevme artık kimseyi...''



OLİMPOS YAYINLARI

1. Baskı Mart 2018
160 Sayfa


3 yorum:

  1. duymadıydım yazarı. kitabın ismi çok güzelmiş. konusu da güzelmiş. okunur yaneee :)

    YanıtlaSil
  2. kitabın adını ben de çok beğendim. paylaşıma teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. yeni okudum. evet kolay hafif hemen bitti. hem acılı hem tatlı :)

    YanıtlaSil