#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 116: Düşüş Öyküleri || Onur Cansız

22 Eylül 2018 Cumartesi

Okudum Bitti- 116: Düşüş Öyküleri || Onur Cansız





                     Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı Onur Cansız'ın kaleme aldığı Düşüş Öyküleri. Çok severek okudum, keşke biraz daha uzun olsaydı dedim. Umarım başka kitapları da olur ben de keyifle okurum.

          Güzel kitapta birbirinden dokunaklı dokuz öykü var. Birbiriyle bağlantılı, bir şekilde birbirine dokunan, birbirini etkileyen öyküler. İç içe geçmiş film kareleri gibi, hikayenin öncesini sonrasını da uzaktan izlemiş gibi oluyorsunuz okurken. Çok güzeldi. Hem sade bir anlatım hem çok etkileyici. Adana'dan insan manzaralarıyla dolu, kendisi küçük bendeki etkisi büyük bir kitap oldu. Öykü sevenlere tavsiyemdir. 




'' Atmadığı anahtarlar, çocukluğunu hatırlatıyor ve bu sayede bir yere aitmiş gibi hissediyordu. Çünkü anahtarları atarsa kapılar sonsuza kadar kapanacak.''


''Kalbi yüksüksüz bir adamdı. Hayat olmadık yerden batıp kanatıyordu onu.''


''Anılardan bazıları yüktür insanın kalbine. Bu yüzden unutmak olağan ve elzemdir zaman içinde.''
*Yüklük


''Babamın ruhu ve evinin koridorları kadar karanlık bir sokaktır bizimkisi.''
*Koridor  



''Annesi hep şöyle dua ederdi: Rabbim bana yardım et. Geç incineyim, çabuk bağışlayayım.''
*Pasaportsuz Çay


''Âdetten kesilmiştim birkaç aydır. Üzüntüdendir diyordum kendi kendime. Birkaç ay daha bekledikten sonra gittim doktora. Gözümün aydın olduğunu söylediler. O anda kör oldum.''
*Saba Makamında Bir Çığlık



''Ölmek yaşamanın yan etkisidir.''
*Soyka


''Kadın, kendi sesinin tekrarını duymak ister adamın ses tonundan. Yankı sever. Karşısında dağ gibi duran erkeği, kendi sesinin aksettiği olsun ister. İhtiyaçtır kadındaki ve bir karşılık gereksinimi. Belki de işte sırf bu yüzden seni seviyorum diyordu kadınlar. Çünkü aslında maksatları sevdiğini söylemekten çok, sevildiklerini duymaktı.''
*İçimden Geçenlerin İçi




DEDALUS KİTAP

92 Sayfa
2018



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder