#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti - 32: Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi || Duygu Özlem Yücel

20 Mart 2014 Perşembe

Okudum Bitti - 32: Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi || Duygu Özlem Yücel





                                   
                                   
                                           Daha önce Sevgili Duygu Özlem Yücel 'in son kitabı Her Son Bir Başlangıçtır 'ı okuyup beğenmiştim. ( Yorumum burada) Bitirince de ilk fırsatta şeker yazarımızın diğer iki kitabını almıştım geçen sene. Hatta alır almaz başladım ama baskı hatalı çıkınca kitap aldığım yere değişime gönderdim , gelince de annem başladı . Araya başka kitaplar girdi , böylece Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi bugüne kadar kitaplığımda masum masum beni bekledi. Bahar Okuma Şenliği kapsamına aldım akşam üzeri başladım ve bitirdim , hemen bitiverdi. ( Okuma Şenliği kitap listem burada


                                           Aslı ve Can 'ın hikayesini , 20 'lı yaşların başındaki üniversiteden yeni mezun olmuş ,deli dolu , hesapsız , asi ruhlu Aslı 'nın anlatımıyla okuyoruz. Pervasız kızımız iş görüşmesi için gittiği şirkette fazla bekletilince kafa tutacak birilerini ararken sakin ,kararlı ama değişken , olgun ama süprizlerle dolu Can'a tosluyor. Daha sonra hayatın tesadüflerle dolu olduğunu , çoğu şeyi an'ların değiştirebileceğini ispatlarcasına bir ilişkinin içine giriyorlar. 

                                 
                                         Aslı ve Can 'ın masalsı , heyecanlı , duygulu , elektirik yüklü aşklarını seveceksiniz. Aslı 'nın ilk aşk heyecanını , Can 'ın ne muhteşem bir aşık olduğunu okurken gözlerimin dolduğu yerler oldu. Ben çılgın bir hayvan sever olduğum için özellikle Bob ' la karşılaşma sahnelerinde burnumun direği sızladı. Her şey öyle samimi , öyle içten anlatılmış ki Aslı arkadaşımmış ve sohbet edip , dertleşiyormuşcasına okudum ve bu anlatım daha çok duygulanmama sebep oldu.  



...  Hepsiydik! Hiçbiriydik! Birbirimizin her şeyiydik ve hiçbir şeyiydik.


 
... oldu. Sanki bana dokunursa kırılacakmışım gibi davranıyordu ve ben sanki dokunsa kırılacakmışım gibi hissediyordum. Öyle saydam, öyle şeffaf ve öyle ben'dim ki! Daha önce kimsenin yanında bu denli rahat hissetiğimi hatırlamıyorum. Ve ben bu rahatlığın beni nerelere sürükleyeceğini bilmeden , bu adamın fırtınasına kapılmış gidiyordum işte...


... Aşkını sunduğun gözler, sana aşkla bakıyorsa eğer ve kalbinde yaktığı ateş, senin kalbini de yakıyorsa hiç çaba sarf etmeden...
    İşte o gün, daldın demektir aşk okyanusuna...


... Hani ilkler vardır ya, hiç unutulmaz... Ben tüm 'ilk' lerimi onunla  baştan yazdım. Çünkü o unutulmayan ilklerimin hepsini tek bir kalemde sildi ; tek bir bakışla, tek bir dokunuşla, tek bir gülümsemeyle ve tek bir öpüşle...



... Aşk deliydi, aşk umursamazdı, aşk eserdi ve geçerdi, aşkın normali yoktu.
    Aşkını normal yaşayan oldu mu?
   Olamazdı ki !





                                               DESTEK YAYINLARI
                                                3. BASKI EKİM 2012
                                                      270 SAYFA
                                         
                                       Satın Almak İçin: Kitap Sihirbazı 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder