#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Seninle || Jasinda Wilder || ALINTILAR || Konuşan Kitaplar ile Blog Turları

15 Mart 2014 Cumartesi

Seninle || Jasinda Wilder || ALINTILAR || Konuşan Kitaplar ile Blog Turları







Turumuzun misafiri Pena Yayınları 'nın gözdelerinden  Jasinda Wilder 'ın yazdığı Seninle kitabı.


Alıntılarıma göz atarak başlayalım ;)







... Çabucak toparlandık ve eşyalarımızı Kyle 'ın dev futbol çantalarından birine koyduk. Tek bir çantada , benim eşyalarımla onunkiler karışık bir halde toparlanmak bizi yetişkinmişiz gibi hissettirdi.



... Ama aslında hayatta değildim. Nefes alıyordum . Sinirlerim canlıydı, kanım dairesel bir şekilde  pompalanıyordu. Ama aslında ölüydüm. Kyle'la birlikte ölmüştüm.



.... Yüreğimden akan sıcak kanlar yüzümden süzüldü. Gözlerimden , burnumdan ve ağzımdan. Bunlar gözyaşları değildi çünkü gözyaşlarım durmazdı. Bunlar , gözeneklerimden sızan akışkan gönül yarasıydı. 





... Elimi uzattım. '' Hadi bakalım , Tinkerbell. ''
Elimi tuttu, lakabını duyunca duraksadı. '' Tinkerbell ?''
'' Gülüşün. Yaptığın şu küçük kıkırdama. Bana Tinkerbell'i  hatırlatıyor. ''



... '' Ben sadece sana aşık olmuyorum Nell. Ben seninle aşka düşüyorum. Sen bir okyanussun ben sana düşşüyorum ,senin derinliklerinde boğuluyorum. Senin de dediğin gibi bu bir bakıma korkutucu ama  aynı zamanda şimdiye kadar yaşadığım en mükemmel şey. Sen şimdiye kadar yaşadığım en mükemmel şeysin. ''





Yazar ve Seri tanıtımı için buraya ,

Kitap Tanıtımı ve Ön Okuma için şuraya  uğramayı unutmayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder