#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 165: Spiritus | Ruhlar Dünyası || Ruhlar Dünyası || Aynur Başkan

11 Aralık 2017 Pazartesi

Okudum Bitti- 165: Spiritus | Ruhlar Dünyası || Ruhlar Dünyası || Aynur Başkan




        Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı Spiritus serisinin ikinci kitabı. İlk kitap Ateşten Hançer'i de kısa zaman önce okuyup paylaşmıştım. Hakkındaki yazım için tık tık

      Ruhlar Dünyası'nı da Ateşten Hançer gibi çok sevdim. İlk kitap tanışma kitabım olduğu için belki de bir tık daha çok sevdim ama bu kitabı da heyecanla okudum. Türk yazarlardan böyle güzellikler görmek beni mutlu ediyor.  Üstelik karakterler de Türk, mekan da yerli: İstanbul 'un arka sokaklarında Spiritus avına çıkıyorsunuz mesela. Daha çok karakterle daha maceralı bir kitaba hazır olun. Temposu düşmeden ilk kitapta eksik kalan her şey bir sonuca bağlanıyor.  

             


         
        Selim'i de , Neval'i de çok sevdim. Ama en sevdiğim Mühendis oldu. Süleyman Turan'ı bilir misiniz bilmem, işte onun daha genç halleri canlandı gözümde. İhtiyar'ın hikayesi de gelecekmiş, çok beklemeyiz umarım. Bu arada buraya kadar okuduysanız aşağıdaki ikinci alıntının şerefine Sen Benden Gittin Gideli şarkısını dinler misiniz? Edip Akbayram söylesin bence. 




''Hayatımıza giren herkesin, hayatımızda bir rolü vardır. Hiç kimse kimsenin hayatına sebepsiz yere girmez.''


''Hayatında değer verdiğin birini kaybettiğinde, o hayat artık öylesine ağır gelir ki, hissettiğimiz yorgunluk işte bu yüzdendir.''




ARUNAS YAYINLARI

1. Baskı Ekim 2017
382 Sayfa


2 yorum:

  1. duymadım ama not aldım madem çok sevdin. ama bu fotolar nasıl şirin böyleeee. senin köpeğin mi oooo :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflara ve yoruma bayıldım. 😍

    YanıtlaSil