#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 29: Bir Adam Girdi Şehre Koşarak || Tarık Tufan

27 Şubat 2017 Pazartesi

Okudum Bitti- 29: Bir Adam Girdi Şehre Koşarak || Tarık Tufan





                  Kitap seven herkese merhaba. Tarık Tufan kitaplarım bitti. Bir önceki yazımda da yazmıştım. Son okuduğum kitap Kekeme Çocuklar Korosu oldu ama paylaşım sırası aynı olmadı. Bir alışverişimde set olarak almıştım. Aslında önce bir tanesini alayım ya sevmezsem diye düşünüyordum ama yaptım bir çılgınlık aldım set olarak. İyi ki almışım. Çok severek okudum. 


Şanzelize Düğün Salonu yazısı burada  ,

Hayal Meyal yazısı burada ,

Ve Sen Kuş Olur Gidersin yazısı burada  ,

Kraliçenin Pireleri yazısı burada ,


Kekeme Çocuklar Korosu yazısı burada  .


       
           '' Yakama yapışan cümleleri yazdım. Bir cümle insanın yakasına yapışır mı demeyin, yapışır. 

            Gördüklerimi, hatırladıklarımı, sayıkladıklarımı, unuttuğumu sandıklarımı, gözlerimi kapatır kapatmaz zihnime üşüşenleri yazdım.

            Aklıma ilk geldikleri halleriyle yazdım cümleleri. 
           Bir küçük gazete haberini, bir film sahnesini, yolda gördüğüm insanları yazdım.
           Çoktan kabuk bağladığını düşündüğüm yaralarım vardı, Yanılmışım. Yazmaya başlayınca onlar da bir bir sızlamaya ve bazen de kanamaya başladı.

           En çok tekrarladım, en çok ihtiyaç duyduklarımdır.

         Bundan öte bir amacım yok. ''

           Tarık Tufan şahane bir İlksöz ile anlatmış kitabını. Ben de birkaç alıntı ekliyor ve okumadıysanız Tarık Tufan 'ın kalemiyle tanışın mutlaka diyorum.






... ''... Huzurevi. Buyrun!''

     İnsanlığın varoluşuna, yaşama telaşına bir parça olsun güven katmak için gökyüzünden indirilmiş, huzur ve ev gibi iki kelimenin yanyana gelmesi, nasıl olur da böylesine irkiltici, soğuk bir dünyaya iter bizi. 



... Başkasını ölümüne tanıklık etmenin zorluğu, gerçekte kendi ölümüne dair mutlak bir delille karşılaşmanın zorluğundan başka nedir?



... ''Sonra öderim.'' sözünü duymayalı ne kadar uzun zaman oldu...

   Kapitalizm yüz yüze bakmamaktır çünkü.
   Çünkü kapitalizm insansızlıktır.



... Modern hayat; otomatik, mekanik, tekdüze, tek sesli, naylon, kokusuz, steril, tek frekanslı aşkları dayatıyor hepimize.



... Hava kararmaya yüz tutmuş. Maça geç kalır mıyım diye endişeler vardı zihnimde unutuverdim. Martılarla oynaşan, kanatlarını onlar kadar iyi kullanan kıza takıldı aklım. 
   Kız da üşümeye başladı.
   Annesi çantasından bir atkı çıkardı. SİYAH BEYAZ. Şefkatle doladı kızın boynuna. Kız ısındı, martılar ısındı, deniz ve gökyüzü ısındı.
     Bir SİYAH BEYAZ atkımız olsun yeter diye geçti aklımdan.
    Hiçbir soğuk işlemez yüreğimize.



... Kadınlar neden sorusundan hoşlanmazlar. Nedensiz davranışlar en çok kadınlara yakışır çünkü. Bir kadının davranışlarına neden araması sahiciliğine gölge düşürür.





PROFİL YAYINCILIK

13. Baskı Mayıs 2016
118 Sayfa



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder