#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti-13: Vezir || Aimee Carter

3 Şubat 2017 Cuma

Okudum Bitti-13: Vezir || Aimee Carter



               
                 Herkese merhaba. Günün kitabı severek okuduğum Piyon 'un devamı Vezir. Piyon hakkındaki yazım burada.  Piyon 'u çok severek okumuştum, Vezir çıkar çıkmaz almadım. Ama hakkında güzel yorumlar okumuştum. Ha bugün ha yarın alırım nasılsa diyordum ki, bana defalarca kitap hediye eden harika bir dostum benden hızlı davrandı. Bir kere daha teşekkürler. Kitap hediye edenleriniz çok olsun. :) 


               Bu kitap da çok heyecanlı bir yerde bitti. Serinin üçüncü kitabı da çok yakında çıkacak neyse ki. Biraz geç okumanın faydası, devam kitaplarını çok beklememiş oluyorsunuz. Gerçi Ephesus sağ olsun, hızlı. :) 


               İlk kitabı okumadıysanız yazının bundan sonrasını es geçiniz. Lila gibi davramaya devam eden Kitty ile beraber soluksuz bir maceraya hazır olun. Temposu hiç düşmeyen bir seri olmuş gerçekten. Knox ile nişanlılık hayatında devam eden Kitty tam ona güvenecekken, işler umulmadık bir şekilde sarpa sarar. Ucu Benjy 'e de dokunan bu terslik sonucu , Kitty kendini şu adı sık geçen ama gizemini koruyan Başkayer'de bulur. 

             Kitabın en güzel yeri Başkayer 'de geçen kısımlardı. Hep bir merak, bir tedirginlikle heyecanla okudum. Kitty 'nin bazı kararlarına, yaptıklarına sinir olsam da, seviyorum. Benjy 'e pek ısınamadım nedense zaten. Bakalım bundan sonra neler olacak ? 







... ''Bakan Bradley, sizi burada gördüğüme şaşırdım. Eşinizin rahatsız olduğunu sanıyordum.'' 


Güldü, bakışlarınınsa yönü değişmedi. ''Evet, evet senin o güzel yüzünü görme şansını asla kaçıramazdım.''

''Bu durumda yukarı bakmak isteyebilirsiniz,'' dedim ve Bakan Bradley kıpkırmızı kesildi.



... ''Durumu şu anda düzeltemiyorum,'' dedi Benjy, ''ama günün birinde böyle olacağımızın sözünü verebilirim. Ormanda bir dağ evimiz olacak ya da kumsalda bir kulübemiz, sen hangisini istersen. Yanımda olacağına söz verdiğin sürece seninle her yere gidebilirim. Hayatımı seninle geçireceğim Kitty. Bütün ülke bizi durdurmaya çalışsa da umurumda olmayacak. Sen benim geleceğimsin. Sen her zaman benimdin ve her zaman öyle olacaksın.''    


...''Kan dökülmeden devrim olmaz.'' 



...''Cephanelik her zaman silahlar ve bıçaklardan oluşmaz. Bazen bilgi en güçlü silahtır.''






... Ölüm hepimiz için kaçınılmaz. Asıl önemli olan nasıl yaşamayı tercih ettiğimiz. 




... ''Ben cesur değilim,'' dedim. ''Sadece yanlış insanların kazanmasını önlemeye çalışıyorum.'' ''Bazen cesaret budur.'' 




EPHESUS YAYINLARI 
Çeviren: Melda Dinçel 
2016
380 sayfa




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder