#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 140: Guguk || Doruk Kirezci

20 Kasım 2018 Salı

Okudum Bitti- 140: Guguk || Doruk Kirezci







               Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı yine ilk defa okuduğum bir yazara ait. Daha önceki kitabını da görmüştüm yazarın ama okumadım. Guguk ile tanışmış oldum, tatlı bir kitap olmuş. Severek, arada hüzünlenerek okudum.


           Bildiğimiz ve bence çoğumuzun sevmediği evlilik programlarına tatlı tatlı eleştiriler yapan bir kitaptı. Üstelik bunları da kurgunun içinde çok eğlenceli şekilde yapmış yazarımız. Cengiz de  işte, sorsanız kimsenin izlemediği ama izlenme oranları hiç düşmeyen o evlilik programlarına seyirci olan katılıp para kazanan, işsiz bir Su Ürünleri Mühendisi. Bir gün programın gediklilerinden birine şaşırtıcı bir talip gelmesiyle hayatı hiç umulmadık bir şekilde değişir. Hem de ne değişim. :) 





         Bir ara Cengiz'in babası ile ilgili düşünceleri o kadar tanıdık geldi ki bana. Hayat nefret etmek için çok kısa olsa da bence herkes affedilmeyi hak etmiyor yine de.  


        Eğlenceli, sürpriz gelişmelerle dolu bir kitaptı. Bu aralar pek kitap okumak gelmiyordu içimden, iyi geldi.





   '' Bir anda Voldemort'u gören Harry Potter'a döndüm.''


''Babam geçmişte, 'Sigara almaya gidiyorum,' diyerek evden çıksaydı ve yıllar sonra da bir köprünün altında cesedi bulunsaydı- evet, biliyorum, bu acı bir olay- en azından benim için 'babam' olarak kalırdı. Onu güzel anılarla hatırlar, arkasından ağlar ve onu hiç unutmazdım. Anısını da hayatımın sonuna kadar yaşatmak için çabalar ve 'dedeniz' ile başlayan cümlelerle çocuklarıma aktarırdım.''


''Ben de dâhil olmak üzere, insanlar böyledir işte. Kesin cümleler ve büyük büyük laflarla kanuşurlar ama hayat, insana o büyük lafları her zaman yedirir.''  



''Milattan önce 2737 yılında çayı tesadüfen keşfeden Çin İmparatoru Shen Nung ne büyük adammış. 4754 yıl sonra bile insanlar onun sayesinde izdivaç ediyorlar.''



''Uğursuz tek canlı insandır.''





MÜPTELA YAYINLARI


1. Baskı Ekim 2018

220 Sayfa


     


     


1 yorum: