#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 131: Yaşlı Kadın ve Papağan || Virginia Woolf

4 Kasım 2018 Pazar

Okudum Bitti- 131: Yaşlı Kadın ve Papağan || Virginia Woolf




               Kitap seven herkese merhaba günün ilk kitabı tatlı bir çocuk kitabı. Virgina Woolf'un daha önce Kendine Ait Bir Oda kitabını okumuştum. Okuyalı epey zaman oldu. Hakkındaki yazım burada. Başka kitaplarını da okumak istiyordum. 

       Bu aralar çocuk kitapları okumayı daha da bir sever olduğum için, gözüme çarpınca almıştım. Keyifle okudum. Ben çocuk kitaplarını sesli okumayı da seviyorum. Canım öyle istediği için. :) Hem sesli okumanın birçok faydası da varmış, vardır. Dinleyen olmasa da siz de deneyin bence. :) 



               Fulya Hocaoğlu tarafından çizilip Çağdaş Irkad tarafından renklendirilen çok güzel çizimlerle süslü tatlı bir kitap. 

               Maddi olarak zor günler geçiren Bayan Gage, abisinin öldüğünü ve her şeyini ona bıraktığını öğrenir. Bu mirasın için de geveze bir papağan (James) da vardır. Miras konusunda ilk önce hayal kırıklığı yaşayan Bayan Gage'i çok büyük bir sürpriz beklemektedir. Zaten kısacık bir kitap daha ne anlatayım. Okuyun bence. Büyük bir yazar çocuklar için ne yazmış diye merak ettim, iyi ki etmişim. :) 


              Hayvanları sevin kısaca, faydası çok zararı yok. :)  




KIRMIZI KEDİ YAYINEVİ

Çeviren: İlknur Özdemir
Birinci Basım Ekim 2012
44 Sayfa



2 yorum:

  1. Virginia Wolf henüz okuyamadım. Kendine Ait Bir Oda'yı aldım. merak ediyorum. sıra gelir gelmez okuyacağım.

    YanıtlaSil
  2. Kitabın kapağı çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil