#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 136: Dilek Ağacı || William Faulkner

8 Kasım 2018 Perşembe

Okudum Bitti- 136: Dilek Ağacı || William Faulkner





              Kitap seven herkese yeniden merhaba. Yine çok tatlı bir çocuk kitabıyla geldim. 

             1949 Nobel Edebiyat Ödülü'nü kazanan William Faulkner 'ı daha önce okumadım ne yazık ki. Madem okumadım neden bir çocuk kitabıyla başlamayayım ki dedim. Ve okudum. Çok da güzeldi. Yazarın bilinen tek çocuk kitabıymış.




            Yazar kitabı 1927 yılında yazmış ama 1964  yılında basılabilmiş. Ben 2018 okuyabildim. :) Daha önce Can Yayınları'ndan çıkmış. Çocuk kitabı ararken gözüme çarpıp aldım, isabet olmuş. İzinde ufak çizimler de var.

            Doğum günü sabahı Maurice isimli daha önce görmediği, ilginç bir çocuk tarafından uyandırılan Dulcie ve arkadaşları Dilek Ağacı'nı aramak için tatlı bir yolculuğa çıkarlar. Oz Büyücüsü ile Alice Harikalar Diyarı'nda tadında, keyifli bir maceraydı. Çok severek okudum, çocuk kitabı diye es geçmeyin okuyun bence. 



''Şimdiye kadar savaştan bir şey kazanmış bir asker görmedim ben.''


''Savunmasız varlıklara iyi davranırsanız düşlerinizin gerçekleşmesi için Dilek Ağacı'na gerek yoktur.''



KIRMIZI KEDİ YAYINLARI

Çeviren:  Ülker İnce
1. Baskı Ekim 2016
70 Sayfa



2 yorum:

  1. Kitabın yaş aralığı nedir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satış sitelerinde 6-10 yaş grubunda görünüyor ama bence 6 çok erken. 8+ diyeyim. Çok bilir kişiymişim gibi.

      Sil