#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti -12 : Çıplak Ceset || Celil Oker

18 Ocak 2016 Pazartesi

Okudum Bitti -12 : Çıplak Ceset || Celil Oker



                        

          
            Herkese merhaba. Gece uyku tutmayınca Kısa Kitaplar Festivali için seçtiğim , ayrıca Kış Okuma Şenliği listemize de uyan kitabıma başladım. Yine annem benden önce okuyup, oldukça beğendiğini söylemişti. Zevklerimiz uyuştuğu için seveceğimi düşünüyordum ; öyle de oldu. Nasıl bittiğini anlamadım, gerçi kısacık ama çok akıcı, hop ordayız hop burdayız, bitiverdi. Tadı damağımda kaldı, keşke daha uzun yazılsaydı.  Ama Remzi Ünal 'ın maceralarının devamı varmış zaten.



      Remzi Ünal kendi tabiriyle ; '' Eski kaptan pilot, nevzuhur özel detektif.'' Pek gönüllü olarak olmasa da eski bir pilot, özel detektiflik yapıyor. Epey de kafası çalışıyor. Kağıt, kalem, not almalar falan yok hani, zehir gibi. Uçuş sevdasından vaz geçemediği için de boş vakitlerini uçuş simülasyonlarında öldürüyor. Cep telefonu kullanmaya karşı, her an ulaşılabilir olmak sıkıyor. Aikido antremanları sayesinde kol kıvırma, bilek kırma konusunda da iddialı.


     İlk macerasında (ilk kitap )Boğaziçi Üniversitesi 'nde okuyan yeğeni ortadan kaybolunca kendisine  ulaşan zengin bir iş adamının sorunlarına el atar. İşin içine girince kendi hayatı da tehlikeye girer, her şeyin rengi bir anda değişir. Bundan sonrası epey hareketli , 144 sayfa zaten, nasıl bittiğini anlamadım bile. Kısacası Remzi Ünal 'ı da, Celil Oker 'in kalemini de sevdim. Daha çok okurum umarım .




... '' Anladım,'' dedim. Anlamamıştım ama  anladım dedim. Bazen her şeyi tam olarak anlayana kadar anlamış görünmek iyidir.



... Bazı şeyleri başlatan biri olmak hiç hoşuma gitmez. Huyum kurusun, başlamış işlerin peşinden giderim. Elimden geldiğince tarihe müdahale etmem. Hayat ben burnumu sokmadan da yeterince berbat ve karmaşık zaten.



... Bir evde yalnız yaşamanın en kötü yanı, eve her girişinizde hiçbir eşyanın yerinden oynamadığını görmenizdir. Bir heykel gibi durur her şey yerinde bir hafta boyu. Derken temizlikçi kadın gelir, her şey yerinden oynar. Sonra yeniden.






                             ALTIN KİTAPLAR

                                  Temmuz 2014
                                      144 Sayfa


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder