#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti - 29: Seninle || Jasinda Wilder || Konuşan Kitaplar ile Blog Turları || YORUM

18 Mart 2014 Salı

Okudum Bitti - 29: Seninle || Jasinda Wilder || Konuşan Kitaplar ile Blog Turları || YORUM









                                     Blog turumuzun sonuna geldik. Daha önce ufak alıntılar paylaştığım kitabın yorumuna geldi sıra :) Ufacık alıntılarım burada



             
               Bu nasıl bir kitap ya diyorum , resmen ağlattı beni. Derin , yoğun duygular ve ilk aşkın büyüsü eşliğinde sevimli çiftimize tam kaptırmışken offf ya dedim. Nell ve Kyle bebekliklerinden beri beraberler , beraber büyümüşler , hatta Kyle sonraları erkek tafralarına başlamadan önce beraber bebeklerle bile oynamışlar. Her şeyi beraber yapan , çok yakın iki arkadaşlar. İkisi de birbirlerine değil kendilerine bile itiraf edemedikleri duygularını Nell 'in 16 yaşına gelmesi ve flört yasağının kalkması ve , bir çıkma teklifine olumlu cevap vermesiyle başlar. Bundan sonrası çorap söküğü gibi ilerler , yarım kalan puzzle tamamlanmış gibi sevindirici bu olayın büyüsündeyken  , Kyle korkunç bir kaza geçirir ve ölür.Kalpsiz yazar :) Bu kitabın heyecanını kaçıracak bir ayrıntı değil. Zaten arka kapağı ya da tanıtımı okuyan hepimizin bileceği bir durum ama bu kadar kalp sarsacağını , duygu bombardımanına tutacağını ummuyordum.  Kyle 'nın ölümünden sonra  Nell hissizleşiyor , ağlayamıyor bile. Kyle 'nın cenazesinde abisi Colton 'la tanışıyorlar.
     













 Bu iki yaralı genci birbirlerine acıları yaklaştırıyor. Beraber acıyla mücadele etmeye çalışırken , hem sevgi hem de beraberinde suçluluk duymaya başlıyorlar. Tüm bu olayları hem erkek hem kız karakterin anlatımıyla okuyoruz bölüm bölüm. Çok keyifli oluyor bu tarz anlatım bence. Ben Nell ve Colton 'u çift olarak değil de tek tek sevdim. Kyle 'dan sonra Nell'in travması bulaşıcı oldu sanırım. 

                           Yani özetle az da olsa güldüren , eğlenceli anların olduğu , büyümenin, acıyla başa çıkabilmenin işlendiği duygu yüklü bir kitap okuyayım diyorsanız tavsiye edilir.




... '' Ben sadece sana aşık olmuyorum Nell. Ben seninle aşka düşüyorum. Sen bir okyanussun ben sana düşşüyorum ,senin derinliklerinde boğuluyorum. Senin de dediğin gibi bu bir bakıma korkutucu ama  aynı zamanda şimdiye kadar yaşadığım en mükemmel şey. Sen şimdiye kadar yaşadığım en mükemmel şeysin. ''









  Küçük Kız 'ın efsane Cast çalışması , playlist ve yorumu için buraya 

  Görseller Konusunda efsane olan Anime ve Kitap Sever 'in yorumu ve Kyle 'nın gözünden bir sahne için de şuraya uğramayı unutmayın.


  Yazarımızla yaptığımız söyleşi için buralarda kalın :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder