#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti-103: Eğlenilecek Erkek || Tunç İlkman

15 Ağustos 2018 Çarşamba

Okudum Bitti-103: Eğlenilecek Erkek || Tunç İlkman





                  Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı tazecik bir Yayınevi olan Flora Kitap'ın ilk kitabı Eğlenilecek Erkek. Tunç İlkman'ın daha önce Parla kitabını da okumuştum. Hakkındaki yazım burada

         Bu defa çok farklı bir kitap yazmış Tunç İlkman. Oldukça eğlenceli, komik bir kitap. Duyunca da şaşırmıştım.  Okurken de şaşırdım. Kötü anlamda demiyorum ama. Şikago'nun ağzından onun yalnızlığını okuyup eğleniyoruz. Yalnızlık eğlendirici olmayabilir de onun ki öyle... Alttan alta da hüzünlenmedim değil haline. Fazla yalnızlık da iyi olmuyor demek ki. :) Kızsızlık üzerine eğlenceli bir okuma oldu diyebilirim. Aslında çok sık rastlanan bir karakter olsa da, işte her zaman bir sapın iç dünyasına misafir olamıyoruz. 

      Her gördüğü kızı avlamaya çalışmaktan kaçınmayan, yürümenin kitabını yazan ve azminin ekmeğini yiyemeyen Şikago ile tanışmak güzeldi. Ama uzaktan. :) Sanırım hepsi Pınar yüzünden.




''Bu benim özgürlük savaşım, bu benim kimliğimi geri kazanmak için vereceğim en büyük mücadele , bu benim ona karşı iştahla tadına bakacağım son intikam yemeğim. Bazıları buna kız peşinde koşmak da diyor ama öyle söyleyince utanıyorum ben ya...''



''Bir kadında ilk baktığım yer her zaman gözleridir. Çünkü asıl bakmak istediğim yerlere bakabilmek için öncelikle beni katiyen görmediğinden emin olmam gerekir.''



''İnsan nereye giderse gitsin, yalnızlığını da beraberinde götürüyormuş. Her yere tek kişilik bilet aldığım hâlde, kaçak yolcu olarak yalnızlığım da otobüs, uçak, tren dinlemiyor ve benimle beraber geliyormuş.''




FLORA KİTAP

1. Baskı Temmuz 2018
128 Sayfa



1 yorum: