#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 106: Beden ve Bedel || Sevde Nur Unat

28 Ağustos 2018 Salı

Okudum Bitti- 106: Beden ve Bedel || Sevde Nur Unat





                   Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı bayram boyunca okuduğum, daha doğrusu okuyamadığım Beden ve Bedel. İki kitaplık bir serinin ilk kitabıymış. Yazarının da ilk kitabı. Çok tarzım olan bir kitap değil ama arada değişiklik de lazım. 



               Mutsuz bir hayatı olan Dora'nın daha da mutsuzluğa sürüklenmesinin hikayesi. Hayatına giren erkeklerin hepsinden, babası da dahil zarar gören, bu yüzden de ağır travmalar yaşayan Dora'nın Türk dizilerini aratmayan maceralarını okumak isterseniz bakın derim. Aşk, macera, şiddet, her şey vardı. Wattpad üzerinden de yayınlanmış ama ben oradan hiç kitap okumadım. 


   


     '' 'Bu dünyada verilebilecek en güzel şey ne?' diye sordu.
Yanağımı ıslatan yaşı elimle silerek, 'Güven.' dedim. ''


''Yüzlerce hayattan geçmiştim. Yüzlerce acı solumuştum ve hepsinde de kaybolmuştum.''


''Bir şeye karşı kaybetme korkusu yaşadığın an, o şeye alıştığın andır, canım.''


'' O benim için 'Her şey güzel olacak,' cümlesinin bir tanımıydı. Çünkü her şeyin onunla güzel olmasını istiyordum.''


''Hayat size istemediğiniz şeyleri yaptırabilir.''




UĞUR TUNA YAYINLARI

1. Baskı Temmuz 2018
332 Sayfa



1 yorum: