#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti-62: Kendimden Biliyorum || Benim Dünyam Frida || Ercan Akarsu

8 Mayıs 2018 Salı

Okudum Bitti-62: Kendimden Biliyorum || Benim Dünyam Frida || Ercan Akarsu






               Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı kapağıyla dikkat çekenlerden. İnstagram üzerinden bir grup kitap sever beraber okuduk. Yani okuduk sayılır. Herkes okurken ben hastanede refakatçi kalacağım için stresliydim. Çantama atıp hastaneye götürdüm. Beklerken okudum, bitirdim.

         Eve dönünce paylaşacaktım, hava kapalıydı, ruhum sıkılıyordu gibi çeşitli bahanelerle bugüne kadar erteledim. Baktım yine birikti okunanlar, paylaşayım artık dedim. :) 

          Frida Kahlo hakkında bilgim çok sınırlı. Fazla popüler olduğu için hakkında bir şeyler okumayı erteliyorum. Zaten bu kitapta da öyle esas kız değil. Esas kızın iç sesi olarak sahnede. Feride'nin olur olmadık zamanlarda konuştuğu Frida olarak huzurlarımızda. Feride'den başta gören, duyan yok onu. Ben de az aşk acısı çekmedim, az çatlak da değilim ama neyse ki henüz keçilerim sağlamda. Otuz yaşına koşar adım giden her bekar kızın yaşaması olası evlilik yok mu baskılarını yaşarken, sen daha iyilerine layıksın diye terk ediliyor. Feride'nin iş ve aşk hayatındaki dört nala değişimleri okuyup bitirirken de Feride'den özlü sözler okuma şansı bulacaksınız. 

            Kolay okunan bir kitaptı. Kafa dağıtmalık bir şeyler arıyorsanız bakın derim. 




''Hayat böyleydi: Bitmesini istemediğin anları tek seferliğine yaşatır, kaçıp kurtulmak istediklerini de gölge ederdi insana...''


''Aşk karşı tarafı koşulsuz mutlu etmektir.''


''Sonra bi'de aklıma gelmişken söyleyeyim: Size 'aynen' deyip duran bir fırlamayla da görüşmeyin. Cümle içinde kullanacak bi' harfi, bi' kelimesi olsun gözünüzü seveyim.''




ALFAPSİKOLOJİ YAYINLARI

1. Baskı Nisan 2018
176 Sayfa



1 yorum:

  1. konusu güzel görünüyor. ben de pek çok kolyesini yapıp, hayatını okudum ama hakkında yazılan kitaplara başlamadım henüz.

    YanıtlaSil