#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti-5 : Doğduğum Yüzyıla Veda || Murathan Mungan

20 Ocak 2015 Salı

Okudum Bitti-5 : Doğduğum Yüzyıla Veda || Murathan Mungan







                                              Murathan Mungan 'ın okuduğum ilk şiir kitabı , annemin kitaplığından aldım , severek okudum , aynı anda birden fazla kitap okumayı sevdiğim için roman ve hikaye aralarında üçer ,beşer okuyup bitirdim... Böylece Kış Okuma Şenliği için bir kategori daha bitirmiş oldum , şenliği böyle güzelliklere vesile olduğu için beni motive ettiği için çok seviyorum. Biten bloguma yazılmayı bekleyen bir sürü kitap daha var. Şiir sevmeyen varsa , şans verin , şiir sevilmez mi ? 






... zamanın malıyız hepimiz
    düğümlüyüz bağlıyız
    azımız çoğumuz
    ne kadar sevsek o kadarız...
    
                                  * Çöl terzisi 'nden...




              Aşkın Karanlık Metali
  
    karanlıkta duruyorum aşk vurmasın yüzüme
    dokunmasın bana kimse
    kimse ulaşamasın artık
    tenimin incinen yerlerine
    uyanmasın bir daha etimdeki yaralı hayvan   
    zamanın siyah deltasında çürümek istiyorum
    biliyorum artık kimse yok kimsesizliğime


     biliyorum aşka kimse yok
     aşkın karanlık metali
     soğuyor yüreğimin derinliklerinde
     aşklarım, arkadaşlarım, dostlarım  
     dağılıp gitti herkes
     içimi sızlatacak kimse kalmadı içimde






               Sevgilim

      Sevgilim,
      yetimim benim,

      aylar nasıl geçiyor zaman hiç geçmezken

      
      kapılar kapalı, dünya buzlu cam
      uyuşmuş gözlerimin önünde
      hayat akıp gidiyor hiç kımıldamadan


      ikimizin yerine dinliyorum
      sevdiğin şarkıları
      siyah tişörtünü giyiyorum yatarken
      gömleklerini, kazaklarını,kokunu
      senin rüyalarını görüyorum ölür gibi uyurken
      gün boyu elimde kahve fincanı



       kapıyı açmıyorum
       telefonlara çıkmıyorum
       başını bekliyorum geleceği olmayan hatıralarının


       
       Sevgilim,
       yetimim benim,
       nasıl da kayıtsız gülüyorsun hayata
       öldüğünden haberi yok fotoğraflarının.





                           Yazgı -I
      
         insanlar ya ölürler ya terk ederler bizi
        yalnızlık
        yalnızca yalnızlık çizer kaderimizi.















                                                              METİS YAYINLARI
                                                                      İkinci Basım
                                                                       Kasım 2011
                                                                       402 Sayfa
     

1 yorum: