Değerli üyemiz,değiştirmek istediğiniz ürünü ve faturasını sürat kargo ile karşı ödemeli olarak NG Elektronik firma ismini belirterek yönlendirebilirseniz, ürünler fatura adresine ulaştığında banka hesabınıza ücret iadeniz gerçekleşmektedir. Kargoya teslim ettiğiniz tarihi , kargo gönderi takip numaranızı,Nv sipariş numaranızı ve gönderdiğiniz ürünlerin isimlerini mesajla bildirmenizi rica ediyoruz.İyi günler dileriz.\n
32 gün önceki mesajları.
Bu da 10 gün sonra 100 defa mesaj atmam sonucu verdikleri cevap :
netvarium Destek Ekibi | 22 gün ve 19 saat önce gönderildi. |
Değerli üyemiz,konu ilgili departmana iletilmiştir.Kısa süre içerisinde yardımcı olacağız.İyi günler dileriz.\n
Bu da bir diğeri:
netvarium Destek Ekibi | 20 gün ve 23 saat önce gönderildi. |
Değerli üyemiz,konu ilgili departmana iletilmiştir.Kısa süre içerisinde yardımcı olacağız.İyi günler dileriz.
Bu da :
netvarium Destek Ekibi | 11 gün ve 14 saat önce gönderildi. |
Değerli üyemiz,siparişiniz hakkında finans departmanımızdan bilgi alıp kısa sürede bilgi vereceğiz.İyi günler dileriz.\n
Ve bu da :
netvarium Destek Ekibi | 5 gün ve 15 saat önce gönderildi. |
Değerli üyemiz,siparişiniz hakkında finans departmanımızdan bilgi alıp kısa sürede bilgi vereceğiz.İyi günler dileriz.\n
Bu da :
netvarium Destek Ekibi | 5 gün ve 14 saat önce gönderildi. |
Değerli üyemiz,konu ilgili departmana iletilmiştir.Kısa süre içerisinde yardımcı olacağız.İyi günler dileriz.\n
Bunlar onların yalan dolan mesajları , bunun 10 katı benim yazdıklarım var. Zaten müşteri ilişkileri aranmıyor. Numaranız kaydedilmiştir , biz size döneceğiz gibi bir şeyler zırvalıyorlar ama dönen yok.
Ticari Ünvanı: NG Elektronik Hizmetleri Alışveriş ve Ticaret A.Ş
Müşteri Hizmetleri Sorumlusu: Hande Sezgin
Ticaret Sicil Numarası: 766318
Merkezinin Bulunduğu Yer: Dikilitaş mah. Ömür sok. No.6A/1 Beşiktaş İstanbul Türkiye
Telefon: 0212 705 15 25*
SAKIN BULAŞMAYIN .... Ve her önünüze gelene söyleyin ki kimse mağdur olmasın !
|
|
|
|
|
|
Aaa hay Allah yaa çok geçmiş olsun. Yok ben ordan alışveriş yapmadım bu saatten sonra da asla düşünmem zaten..:))
YanıtlaSilÇok üzüldüm ama bu blog olayı bu yüzden yararlı işte.. Ne nedir ne değildir öğrenmiş oluyoruz..
Çok geçmiş olsun tekrar..
Ticari ahlaktan yoksun olanlar çıkıncaa ,insanların online alışverişe bakışları değişiyor ,aslında bunlar içinde bir önlem olmalı. Haklısın ablacığım ben de bu yüzden paylaştım.
Silçok geçmiş olsun. ben de bi kampanya tanıtımlarıyla haberdar oldum siteden. ciddi ciddi de almayı düşünmüştüm sonra bi takım aksilikler çıkınca kaldı gitti öyle. ama şuan hangi blogdu hatırlamıyorum kısa bi süre sonra da bi blogda buna benzer bi durum okumuştum. o kişiye yolladıkarı kırık dökük adi bi ürün çıkmış. sonra bulaşmadım bi daha ben de. çok geçmiş olsun tekrardan..
YanıtlaSilTeşekkürler , önemli olan ürünün bedeli değil zaten çok kaliteli ,değerli ürünler satmıyorlar. Sahtekarlıkları , haram paraya tenezzül etmeleri. O bloğu daha önce görmüş olsaydım ben de riske atmazdım. Bu yüzden herkese duyurulmaı böyle çirkinlikler.
SilŞikayet sitelerine yazmalısın bence kuzum. Ben öyle yapıyorum.
YanıtlaSilBu pislik site bizim de canımızı yaktı, bozuk ürün + iade için dönüş yok. Elimizde patladı ürün öyle. Haram zıkkım olsun.
Yazacağım , her yere . Dediğin gibi tatlım haram zıkkım olsun. Beddua da ederim her yerde rezil de ederim.
SilUmarım en kısa zamanda problemi çözerler, gerçi bu saatten sonra çözseler bile bir anlamı kalmamış. Duyurmakla çok iyi bir şey yapmışsın bence. Çok geçmiş olsun canım :(
YanıtlaSilSeni görmek böyle bir konuda da olsa güzel :) Teşekkürler acımı paylaştığın için, dilerim okuyan,duyan çok olur ve doğru düzgün iş yapmadıkları duyurulur.
SilKeşke daha önce şikayetvar.com a baksaydın. O kadar çok şikayet var ki. Daha önce bu sitede gezinirken olumsuz yorumlardan dolayı dikkatimi çekmişti. Neredeyse siparişlerin hiçbiri ulaşmamış ama hala nasıl açık bu site anlamış değilim=/
YanıtlaSil