#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti -3: Deha || Marie Lu

15 Ocak 2017 Pazar

Okudum Bitti -3: Deha || Marie Lu





                        Herkese merhaba. ilk kitabını 2016 sonunda okuyup, birkaç gün önce paylaştığım Efsane serisinin ikinci kitabı Deha ile buradayım bu gece. Serinin ilk kitabını daha yavaş okuduğum için mi bilemiyorum ama ilerledikçe güzelleşti.  Efsane için tık tık. 


                  İlk kitap Efsane 'yi okumadıysanız bu yazıyı da okumayın bence. Üstü kapalı değinmeye çalışsam da yine de ne olur ne olmaz. :)  Day idamdan kurtulup June ile beraber kaçar, Vatanseverler 'e sığınırlar. Bu arada Seçmen ölmüştür yerine oğlu geçmiştir. Vatanseverler yardım etmeyi kabul ederler ama her şeyin bir bedeli vardır , değil mi? Onlar da yeni Seçmen Anden 'i öldürmelerini isterler. Day zaten hınçlıdır. June da onun iyiliği için, biraz da mecburiyetten kabul eder.  Böylece planlarını uygulamaya başlarlar. Anden 'e yakın olması gereken June , işin içine girince düşünceleri daha da değişir. June Cumhuriyet ile Day Vatanseverler ile beraber olunca gelişmeleri iki taraf açısından da okumuş oluyoruz . Kolonileri de es geçmeyelim. 


             Temposu ilk kitaptan yüksek, şaşırtıcı gelişmelerle dolu güzel bir devam kitabı olmuş. Yine hem Day hem de June 'un anlatımıyla okuyoruz. Day 'in bölümleri mavi yazılmış. Çok tatlı. ( Siz bir de son kitabı görün. )




...  Burunlarımız birbirine değecek kadar yakınına çekti beni. ''Seni seviyorum.''

      Sesindeki arzu kalbimin heyecanla çarpmasına neden oldu fakat aynı zamanda da beynimin teknik kısmı hemen harekete geçti. Pek mümkün değil, diye alay etti. Bir ay öncesine kadar benim varlığımdan bile haberi yoktu. Ben de, ''Hayır, sevmiyorsun. Henüz değil.'' deyiverdim


 Day, onu incitmişim gibi kaşlarını çattı. Dudaklarıma doğru, ''Ciddiyim,'' dedi.




... Evet, ters giden bir şeyler vardı. Yılın en yetersiz açıklaması bu değil miydi zaten?



... ''Biliyor musun, acaba bir gün seninle öylesine tanışsaydık... nasıl olurdu diye merak ediyorum bazen. Normal insanlar gibi. Güneşli bir sabah sokağın birinden yürürken yanından geçiyor olsaydım ve senin şirin olduğunu düşünseydim, durup, 'Selam, ben Daniel,' deseydim.''





PEGASUS YAYINLARI

Çeviren: Sefa Emre İlikli
1. Baskı Ekim 2014
360 Sayfa 





                                    

6 yorum:

  1. Seri kitap okuyamıyorum ama sanırım bu kitapta aşk var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşksız olmaz. :) Ben de seri kitapları beklemeyi sevmiyorum.

      Sil
  2. Oldukça popüer bir seri sanırım, reklamlarına rastlıyordum kitap sitelerinde, kapağı çok hoş bu arada, keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, epey popülerdi. Ben beklettim epeyce.

      Sil
  3. Kerem okudu işte , demiştim ya ben hala :(

    YanıtlaSil
  4. Bşr an içimde kitabı okumak için acayip bir heves canlandı. Şarap gibi desenizee seriyi okudukça güzelleşşyor. Listeme ekledim. Sevgilerle :)

    YanıtlaSil