#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 130: Sosyopat || Anna Snoekstra

22 Kasım 2016 Salı

Okudum Bitti- 130: Sosyopat || Anna Snoekstra





                        Herkese merhaba. Gecenin kitabı genelde pembe kitaplarıyla kalbimi çalan Arkadya Yayınları 'nın gerilim/polisiye türünde kitaplarından: Sosyopat. Arkadya ilk görüşte kalp çalan kitaplar konusunda uzman ama bence bu kapak şimdiye kadarkilerin en, en güzeli. Kırmızı aşkımın da bunda payı olabilir. Ama kapak ısrarla al beni, diyor.

                       Rebecca Winter , 11 yıl önce ortadan kaybolur. Bulgular kaçırıldığını gösterir ama net bir sonuca ulaşılamaz. Kayboluşundan onca zaman sonra Rebecca olduğunu iddia eden genç bir kadın ortaya çıkar. Üstelik ona çok benzemektedir. Sahte Rebecca, onun yerine geçerek geçici bir kurtuluş yaşadığını düşünse de onu oldukça kötü günler bekliyor olabilir. Sonuçta aydınlanmamış bir kaçırılma belki de cinayet söz konusudur. 

                       İyi bir gerilim filmi izlemiş gibi okudum. Üstelik şaşırtıcı bir final de yaptı. Gerilimi, temposu, merak unsuru hepsi yerli yerindeydi. Bir oturuşta, soluksuz okunacak kitaplardan. Gereksiz detaya boğulmadan, yer yer ürpererek okudum, bitirdim.  Arkadya Yayınları kitabın beyaz perdeye aktarılacağını da duyurdu. Merakla bekliyorum. :) 







... Anne dönüp kapıyı açtı. Galiba yüzünü siliyordu.
''İçeri gel Bec.'' 
Sesinin titremesinden sınavı geçtiğimi anladım. İçerideydim. Burası benim evim, bu benim hayatımdı.



... Artık Bec'i düşünmek istemiyordum. Birden beni ele geçirdiğini hissetmeye başlamıştım. Sanki aramızdaki çizgi gittikçe belirsizleşiyordu. Sanki artık gerçekten Bec Winter'dım ama onun renksiz bir versiyonuydum, orijinali kadar canlı değildim ve o kadar sevilmiyordum.




... Başka birinin hayatında bir turisttim. Bir parazit.






ARKADYA YAYINLARI

Çeviren: Çağla Önsal
1. Baskı Kasım 2016
286 Sayfa




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder