#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti - 70 : Tatlı Hesaplaşma || Wendy Higgins

31 Ağustos 2015 Pazartesi

Okudum Bitti - 70 : Tatlı Hesaplaşma || Wendy Higgins




                          Serinin üçüncü kitabını merakla bekleyenlerdendim. Sonunda yarım onca kitaba rağmen , bekletmeden başladım ve hemencecik bitti. Kapak tasarımı, puntosu, çevirisi GO! Kitap 'ın okuduğum diğer kitaplarında da olduğu gibi sorunsuz ve güzeldi.



Tatlı Şeytan yazım burada


Tatlı Tehlike yazım ise şurada




 İkinci kitap yazımda bir sonraki kitapta daha çok olay, macera bekliyorum demiştim. İstediğim gibi de oldu, hatta o kadar çok şey oldu ki sonraki kitapta ne olacak, ne kaldı merak içerisindeyim. Serinin en güzel kitabıydı, okuma hızımın düşük olduğu şu günlerde ilaç gibi geldi. 


Serinin dördüncü kitabı da olacakmış ve Kaidan 'ın ağzından anlatılacakmış olaylar. Bunun üzerine çıkabilir mi acaba ? Gerçi bu kitapta da savaş sahnelerinde beklentimi karşıladı dersem yalan olur, her şey çarçabuk gerçekleşti, hoop bitti. 



      Kaidan Rowe yine yakışıklı, yine muhteşemdi. Bütün Nefleri yeniden okumak güzeldi, ufak sürprizler eşliğinde aşk dolu bir kitaptı yine. Duygulandığım yerler de oldu. Merakla beklediğimiz savaş birden bile gelip çattı. Uzun uzun anlatmak zaten pek tarzım değil ama ne söylesem heyecanı kaçıracak bir şeyler söyleyeceğim diye korkuyorum. Melekli şeytanlı kitapları seviyorsanız bu seriye mutlaka şans verin , Anna ve Kaidan'ı en sevdiğiniz çiftlerin arasına ekleyin. 







...Biz Nefiller, dünyayı iblislerden kurtaracaktık ve önderlik etmek için ben seçilmiştim.






... '' Korktuğum tek bir şey var.'' Mavi gözleri benimkilerle buluştu. ''Seni kaybetmek.''





... Giyindiğim sırada kafamda aynı soru dönüyordu: Kaidan mı, tüm dünya mı? Bugün bu seçimden muaf kalmıştım ama eninde sonunda bu noktaya gelmem işten değildi. Sonucunda Kaidan hayatını kaybedecek olsa da gerekeni yapabilir miydim? 


Lütfen! Tanrım! Beni o seçimle karşı karşıya bırakma.






... Yüzünü benimkinin bir santim yakınına getirdi. '' Bu gecelik evimiz burası. Seninle olduğum her yer, benim evimdir .''





... Pharzuph yalnızcan seks peşinde bir kampüs çapkını değildi. Ruhları örselemek isteyen, kötücül bir pislikti. Güzel kılıfı olan bir silahtı.






... Bir buçuk yıl önce, ellerimi göğe kaldırmış, yukarıdakilere '' ben de varım'' demiştim ve beni oyuna almışlardı. Şimdiyse bu dünya üzerinde iblisler ile çocukları arasında bir savaş olacağı kehaneti, benim önderliğimde  gerçekleşmek üzereydi.






... Hayat çoğu zaman zalim ve çirkindi. Sonra birden, o çılgınlığın tam ortasında kucağınıza çok kıymetli bir hediye düşüveriyordu.








GO! KİTAP

Çeviren: Bige Turan
440 Sayfa







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder