#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Aşkın Müziği || Kylie Scott || Alıntılar & Çekiliş || Konuşan Kitaplar ile Blog Turları

13 Ekim 2014 Pazartesi

Aşkın Müziği || Kylie Scott || Alıntılar & Çekiliş || Konuşan Kitaplar ile Blog Turları





                                    Yeni turumuzla hemen sizlerleyiz. Bu defa misafirimiz , Yabancı Yayınları 'ndan çıkan , tatlı , aşk dolu , ateşli bir kitap ; Aşkın Müziği... Bu müziğe kulak verin derim. Çekilişe katılıp müziğin notalarını yakalamak için rafflecopter ile katılabilir ve facebook sayfamızdan çekilişe katılabilirsiniz.  


                                    Daha önce kapak ve yazar tanıtımını paylaşmıştık. Tık tık.  
                                    Ön Okuma için  ; Kördüğüm Hayaller 'e  uğrayabilirsiniz.











Ve işte ufak alıntılar ... 




                       
...  Vegas 'la ilgili duyduğum her şey doğruymuş. Vegas 'ta kötü şeyler olurmuş ! Çok kötü şeyler. Oracıkta kıvrılıp ölmek istiyordum. Aman Tanrım ! Ne demeye o kadar içmiştim ki ?





... '' Bir şey anlatmadığım için özür dilerim. Evlenme gibi bir niyetim yoktu. Tam olarak ne olduğunu hatırlamıyorum bile. Yani bu öyle bir durum ki... ''
    '' Sıçtın, değil mi? ''
    '' Aynen. Doğru sözcük bu. Çok fena sıçtım. ''
     Lauren, derin bir nefes alıp başını omzuma koydu. '' Haklısın. Bir daha asla tekila içmemelisin.''






...  '' Ona evlendiğimizi söylediğimde üzerime kustu, '' diye ekledi kocam.
    Mal, '' Ne ? '' diye haykırdı. Gülmekten gözlerinden yaşlar geliyordu. '' Ciddi misin ? Hassiktir. Bu şahane. Keşke orada olsaydım, var ya. ''







...  O kadar güzel olmaya hiç hakkı yoktu. O kadar yakışıklı olmak günah olmalı, suç olmalı. Normal insanların karşısında hiç şansı kalmıyordu. Ona her baktığımda içim gidiyordu. Hayır. Sadece içim gitmiyordu. Mahvoluyordum.






... '' Dur bir dakika. '' Güneş gözlüğü koleksiyonunun arasından pilot stili bir çift alıp bana uzattı. '' Artık sen de ünlüsün , unuttun mu? ''
     '' Ben değilim, kıçım ünlü. ''







... İkimiz hakkında , her gün birlikte olacakmışız gibi konuşmasını çok seviyordum. O kadar seviyordum ki ne kadar kötü koktuğu umurumda bile değildi.
    Gerçek aşk.








... İçimde uyandırdığı duygular için içimde yeterince yer yoktu.
    Olamazdı da.





... Sabun kokuyordu. Sanırım biraz misk kokulu bir sabundu. Daha önce ılıklığı, bir koku olarak tanımlamazdım ama David  tam olarak böyle kokuyordu ; ılık. Sıvı gün ışığı gibi. Evin sıcaklığı ve huzuru gibi.






... Kimse David gibi öpüşemezdi. Hayatı boyunca , yemesin, içmesin, uyumasın, hatta nefes bile almasın ama beni öpsün istiyordum.








... Aşk ve kalp kırıklığı insan aptallaştırıyor, hatta çaresiz bir hale sokuyordu. Sırf zor dönemi atlatabilmek için , bir gün inanma umuduyla, kendi kendimize neler söyleyebiliyoruz.













                                      Çekilişimize katılmayı unutmayın. İşte rafflecopter ... 

a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder