#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti - 108 : Çıldırtan Kitap - Levent Şenyürek

20 Kasım 2013 Çarşamba

Okudum Bitti - 108 : Çıldırtan Kitap - Levent Şenyürek




Yine ilk defa okuduğum bir yazarla karşınızdayım ve çok keyif alarak okudum. Yalın ,akıcı , keyifli , kendi halinde fantastik , bilim- kurgu öykülerinden oluşuyor kitabımız. Geçen sene İdefix sanal fuardan indirimli bir setin içinde almştım çok iyi yapmışım :)


Belki yazar Türk olduğu için bu kadar sevdim bilemiyorum ama sevdim. Hikayelerin hepsi çok farklı , çok orijinal değil belki ama hem keyifli hem de yeterince merak uyandırıcı , ilginç.



Kitaptaki öyküler ;

Karların Altındaki Sır

Virüs

Sen Olmasaydın

Çıldırtan Kitap

Rüzgarın Fısıltısı

Yaratılış

Danyel ile Daryavuş

Zeka Testi

Son Savaş

İyi Saatte Olsunlar



... ' Ben gençliğimde çok okurdum. Bir kitaptan etkilendiğim zaman içimden ağlamak, harekete geçmek, isyan etmek geldiği olurdu. İntihar etmeyi bile düşündüğüm olmuştur. Başkalarının da benzer şeyler hissettiklerini biliyorum. Kelimeler işte böyle etkileyebiliyor insanları... '


...  ' İşte , kitaplar da raflarda durdukları gibi durmazlar okunduklarında. Şişede cansız duran içki insan bünyesine girdi mi onu nasıl etkisi altına alıp kullanmaya başlar, canlanır, güçlenir, vücuda gelirse; kitaplar da okuyucularını aynı şekilde etkileyip kullanabilirler. Kelimeler , tıpkı bir yazılımın bir sistemi harekete geçirmesi gibi insanları harekete geçirirler. Bir kitabı okuyanlar kendilerini öldürebilir, çıldırabilir, isyan edebilir, hatta cinayet işleyebilirler. '





Bu arada kitaptaki noktanın şeklini de çok sevdim :)




ÇİTLEMBİK YAYINLARI
EYLÜL 2007
151 SAYFA   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder