#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 132: Yolcu || Lisa Lutz

18 Ekim 2017 Çarşamba

Okudum Bitti- 132: Yolcu || Lisa Lutz





                        Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı geçtiğimiz ay okuduklarımdan. Yazarla tanışma kitabım oldu. Severek okudum. 


           Tanya Dubois kocasının cesedini merdivenlerinin dibinde bırakarak olan bütün parasını çekip kaçar. Önce dış görünüşünü, sonra kimliğini değiştirir. Sonrası bitmeyen bir yolculuğa dönüşür. Yeni hayatlar, yeni kimlikler, sürekli bir kaçış... 

         Üstelik Tanya masum olduğunu söylüyor. O zaman neden kaçıyor acaba? Merakla, severek okuduğum bir polisiye ya da daha çok bence psikolojik gerilimlerden biri oldu. Hızlı bir başlangıç yapıp orta akıcılıkta ilerliyor derken güzel bir finalle kalbimi kazandı kitap. Kapağını da çok sevdim. :)






''Eğer her şeyi baştan yapabilseydim, farklı yapacağım çok fazla şey olurdu...''




''Kalbim sadece bir kere kırılmıştı. Ama tamamen, tamir edilemeyecek şekilde kırılmıştı.''


''Yaz sonları aslında, kişinin çocukluk anılarını başka mevsimlerden çok daha fazla anımsatan bir mevsimdir.''



''Kaçak bir hayat yaşamaya uyum sağlamıştım; yeni bir isim ve sonra yeni başka bir isim almaya uyum sağlamıştım; bir yalancı olmaya uyum sağlamıştım; bir hırsız olmaya uyum sağlamıştım...''



''Kaçmayı seçtim, yaşamaya benzer bir şey için en iyi şansımın bu olduğunu düşünüyordum. Ve olan da işte tam buydu. Yaşamaya benzer bir şey.''





LİMOS YAYINLARI

Çeviren: Meral Harzem
1. Basım 2017
348 Sayfa



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder