#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 12: Nefha || Sezgin Kaymaz

4 Mart 2019 Pazartesi

Okudum Bitti- 12: Nefha || Sezgin Kaymaz





                 Kitap seven herkese merhaba. Sezgin Kaymaz'ın yeni kitabının çıkacağını duyunca çok sevinmiştim. Eski kitaplarının hepsini almadım henüz, okunmamış iki kitabı da kitaplığımda bekliyor. Buna rağmen çıkar çıkmaz aldım, ilk fırsatta da okudum. Hatta okurken aynı zamanda Sevinç Kuşları üçlemesinin son kitabını da okuyorduk. :) Sezgin Kaymaz'ın kalemini çok seviyorum. 😜 Hatta kitaplıklarımdan birinin çok özel bir rafı var, o özel rafta duruyorlar. 

             Sevgi dolu bir giriş yaptıktan sonra kitaba dönebilirim. Ateş Canına Yapışsın kitabını da severek okumuştum. Hakkındaki yazım burada . Ateş Canına Yapışsın kabaca Cennet'ten kovulma hikayesiyse bu kitap da onun sonrası. Yani bir nevi devamı. Hani illa isterseniz bağımsız da okursunuz ama bence sırayla okuyun. Yine hem eğlendiren, hem hüzünlendiren bir okuma oldu. Tam Sezgin Kaymaz işi yani. Sonunda da öyle kalakaldım. İnsanlar çok kötü... Alt metinleri sayesinde, kaptırmış okurken kendinizi sorgularken bulacağınız bir kitap olmuş. 

          Bence herkes Sezgin Kaymaz okusun ya, çok sevdiğim birilerine mutlaka tavsiye ediyorum. Hatta en çook sevdiğim birine zorla okuttum bile. :)) Hikayeleri ayrı tatlı, romanları ayrı. Sezgin Kaymaz'ın kalemi sevilmez mi ya? :) 

Okuduğum Sezgin Kaymaz kitapları için tık tık.



''Sebep? İşin sebebini soruşturmaya bir kere kalkacak olursan, sebep sebebi açar, sebep sebebe uçardı. Sen de işin sonunda başladığın yerde bulurdun kendini, hiç başlamamış gibi olur, apışıp kalırdın.''


''Gideceğin yol senin bileceğin işse varacağın yer O'nun bileceği işti...''


''Yerde düşmüş bir çaresiz, melek olsun, insan olsun veya hayvan olsun fark etmez, Allah emriyle sınayandır seni, ağzıyla dese de gözüyle dese de hiç demese de yardım et diye el uzatandır sana, Yüce Allah'ın eli demektir o el, değil mi ki uzatan O'nun emriyle uzatmış.''




KIRMIZI KEDİ YAYINLARI

1. Baskı Ocak 2019
196 Sayfa


2 yorum:

  1. Tanıtım güzeldi Sezgin Kaymaz'ın eserlerini merak ettim çok teşekkürler.Kendi kendime meydan okuma, yazı dizimi okumak üzere sizi blogumda ağırlamaktan şeref duyacağım,

    YanıtlaSil