#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 17: Suda Kuş Gökte Balık || Murat Murat Aslan

26 Mart 2019 Salı

Okudum Bitti- 17: Suda Kuş Gökte Balık || Murat Murat Aslan




                     Şiir seven herkese merhaba. Günün kitabı yılın ilk ayında okuduğum kitaplardan biri. Şiir okumaya çok sonradan alıştım, aslında şiir dinlemek daha güzel olur da okuyanımız yok. Ne yapalım kendin oku kendin dinle, idare ediyoruz. Belki kendim okuduğum için daha az seviyorum. Şiirin ruhunu veremiyorum ben. 


             Murat Aslan'ın da şiirleri okudum, arada sevdiklerim de oldu. Değişikti. :) Kitabın kapağını çok sevdim. 





KEDİLER

insanlar doğar büyür ve ölürler
kediler doğar oynar ve ölürler


BELKİ TANRI

annem ölmese
babam ölmese
hala on yaşındayım
kimse ölmese
her şeyin başındayım
on yaşımın ikinci günündeyim
artık bazı şeyleri yapabilme gücündeyim
aramızda kalsın
belki tanrı benim


OLMAYAN AŞKIN ŞİİRİ

ben sana kupkuru aşığım
öyle başkaları gibi sırılsıklam değil
mesela değmedi hiç bir yağmur damlası yüreğime
ve dokunmadım sana sen istemedikçe
mesela girmedim balık olan hiç bir denize
-yüzme bilmemem ondandır-
ben sana kupkuru aşığım
öyle seni seviyorum diyecek kadar cesur değil
karşına dikilip konuşamıyor olmak
dudaklarım çatlak
ben sana susuyorum kuru bir kaktüs gibi
saklı her damlan yüreğimde
-bu kadar dayanabilmem ondandır-




SAYISIZ SEVİYORUM SENİ

sayısız seviyorum seni
gün ve gün artıyor
dün tartı ile tartılırken bu gün kucağıma sığmaz
kucağıma sığsa dünyaya sığmaz, anlatılamaz

sayısız seviyorum seni
günü aydınlatıyor gözlerin
günü ve her şeyi
her şey sende alevleniyor

sayısız seviyorum seni
çiçeklerimi sende suluyorum
sende büyüyor çocukluğum
adam oluyorum

sayısız seviyorum seni
sesinde dinliyorum tüm şarkıları
dünya sende yaşıyor
ben sende yaşıyorum güzellikleri
sayısız seviyorum seni
anlatılamaz


SENİ UNUTURSAM NE OLUR

seni unutursam ne olur
adını unutursam
sesini ve her şeyini
sonra unuttuğumu da unutursam ne olur
yaşamamış olurum bir ömür
sanki hiç bir güneşe perde çekmemiş
hiç rüzgara pencere kapatmamış
ve karanlıkta yönümü elimle yoklamamış gibi olurum

ben seni unutursam ne olur
önce karanlık olur
kapının kulpu hiç inmez aşağı
önce karanlık olur
ışık gider elinde gün çiçekleri
doğurmaz sokak kedileri
ay bile gelmez geceme
ara ki yıldız bulasın
şairleri yetişmez yurdumun
kağıtlar hep boş durur
sonra sonsuz bir sessizlik
hiç kimse doğmamış ve ölmemiştir
boş bir gezegen olur dünya
seni unutursam ne olur
karanlık mutlak olur
dinmeyen yağmurlar başlar



SEMERCİ YAYINLARI

Mayıs 2018
 82 Sayfa



1 yorum:

  1. Şiiri başkasından dinlemeyi severim de kendim okuduğumda o duyguya giremem.

    YanıtlaSil