#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti-8: Uyanış Zamanı || Şebnem Tacigut

25 Şubat 2019 Pazartesi

Okudum Bitti-8: Uyanış Zamanı || Şebnem Tacigut





                   Kitap seven herkese merhaba. Yine çok tembelim. Epey kitap okudum ama daha yılın sekizinci kitabını paylaşıyorum. Kişisel gelişim sıkça söylediğim gibi en en zor okuduğum, okurken kendi kendime sinirlendiğim bir tür. Ya kişisel olarak gelişemiyorum ya da akıl verilmesinden hoşlanmıyorum. İşte ön yargılarımla ben herkese bol kitaplı günler diliyoruz. Ama tüm bunlara rağmen senede bir, iki kişisel gelişim kitabı da okuyor gibiyim.  

        Bu kitabı sevmemin nedeni Şebnem Hanım danışanlarıyla yaşadıklarından hareketle aktarımlar yapmış. Bazen satır aralarında ah işte tam benim gibi diyebileceğiniz yaşanmışlıklar bulmanız olası. Türü seviyorsanız çok daha fazla sevebilirsiniz gibi. Bölüm aralarında da kısa aforizmalar vardı. Yavaş yavaş, bölüm bölüm okudum. Arada durup bir düşündüm. Benim gibi depresif ruhluysanız -umarım değilsinizdir- kişisel gelişim kitapları belki daha zor geliyordur size de yine de şükredilecek çok şey var diye kapattım kitabı.





''İnsana en çok kendisi zarar verir. Diğerleri biz izin verdiğimiz  kadar varlardır.''


''BEN bilincine geçmek en büyük görevimiz. Dünyaya başkaları için görevli gelmediğimizi fark ederek, kendimizi bulma bilincine geçerek yaşamın içinde var oluruz.''


''Yaşam yolunda yürürken tek amacımız uyanıp hayata 'EVET' demek, diyebilmek, kendimiz olmaktır.''



''Her zor gördüğün şey, aslında geçmek için kendi önüne koyduğun bir hendektir.''




FLORA KİTAP

1. Baskı Kasım 2018
224 Sayfa




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder