#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 147: Karanlık Yılbaşı Öyküleri | Aralıktan Sızan Karanlık

18 Aralık 2018 Salı

Okudum Bitti- 147: Karanlık Yılbaşı Öyküleri | Aralıktan Sızan Karanlık





                  Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı geçen sene bu zamanlarda ilk çıktığında da aaa tam okuma zamanı dediğim Karanlık Yılbaşı Öyküleri. Hazır bu aralar yine pek okuyamıyorken araya alayım, tam zamanı dedim. Hem malum öykü de seviyorum, yeni yazarlar keşfetmeyi de seviyorum. Bu kitaptaki hiçbir ismi de daha önce okumamıştım.

         


Kitapta yer alan öyküler:

Bir Yılbaşı Korkusu- Özlem Ertan

Definenin Tılsımı- Mehmet Berk Yaltırık

Efendi Claus - Kubilayhan Yalçın

Karanlık Bedava- Demokan Atasoy

F*ck New Year - Gülbike Berkkam

Çörten - Uğur Kılınç

Seneye Görüşürüz - Funda Özlem Şeran

Ölü(m)sever - Uğur Batı

Tatsız Masal- Murat Baykan

Yolculuk- Işın Beril Tetik

Yeni Arkadaşlar- Alper Kaya

Dönüş - Orkide Ünsür

Karşının Yolcuları- Galip Dursun


Yılbaşı ruhunun o ışıklı, rengarenk, bol hediyeli, eğlenceli kısmını değil de karanlık, ürkütücü , rahatsız edici kısmını yaşatan 13 tane öykü var kitapta. En sevdiklerim : Yolculuk, Tatsız Masal, Seneye Görüşürüz oldu. 



''Biliyorsun ki söylenemeyen sözler, anlatılamayan gerçekler ruhun dengesini bozar, insanın içindeki görünmez terazinin yalpalamasına sebep olur.''
*Bir Yılbaşı Korkusu



''Ölüm en büyük uyanış değil mi?''
*Efendi Claus


''İnsanlardan korkmak yaşayabileceğiniz en mantıklı  korkudur, inanın. Onlar dışında bir şeyden zarar görmeniz neredeyse imkânsızdır.''
*F*ck New Year




BİLGİ YAYINEVİ

Derleyen: Orkide Ünsür
Birinci Baskı 2017
276 Sayfa


6 yorum:

  1. öykü okumayı ben de çok seviyorum... paylaşıma teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
  2. yabancı sanmıştım önce kesinlikle okumak isterim ...

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu zaman zaman ziyaret ediyorum. Çok güzel çalışmalarınız var. Başarılarınızın devamını dilerim. Benim de daha dört aylık bir blogum var, bu konuda çok bilgi sahibi değilim. Benim blogumu da zaman zaman ziyaret etmek ve yorum yapmak suretiyle desteklemenizi bekliyorum. İyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Öykü kitaplarına son aylarda ben de merak saldım

    YanıtlaSil
  5. Selam, okuyacağım bir kitap... Kendi bloğumada Öner’i ve destekleriniz için beklerim. Sevgiyle kalın.🌸🌸

    YanıtlaSil
  6. İlgi çeken bir kitap. Tanıtım için teşekkürler

    YanıtlaSil