#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 145: Gittim Gezdim Gördüm || 56 Yazar 56 Pencere

8 Aralık 2018 Cumartesi

Okudum Bitti- 145: Gittim Gezdim Gördüm || 56 Yazar 56 Pencere





           Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı daha önce 90'lı Yıllar kitabını okuduğum Proje Kitap Serisi'nin bu defa gezi yazılarına dair olanı: Gittim Gezdim Gördüm. 

          56 Yazar 56 Pencere, yani 56 farklı kişinin gezi başlığı altında yazdıklarından oluşuyor. Kimi kurgu anılarını, kimi gerçekten gezi yazılarını içeren anılarıyla yer almışlar kitapta. Ve yanılmıyorsam yazıları yer alan kişilerin hiçbiri gerçek anlamda 'yazar' değil. Birçoğunu Instagram üzerinden tanıyor olunca kim ne yazmış diye merakla okudum. Hatta baştan sonra sırayla okumadım. Önce aşina olduğum isimlere baktım. Hatta keşke herkesin kullanıcı adı da yazsaydı diye düşündüm.




        İlk okuduğum ve en sevdiğim Ece Ceren Gültepe 'nin Güzel Atlar Diyarı: Kapadokya oldu. Başka kitaplarda da adını görmek nasip olur inşallah. 
      Sonra Ebru Loğoğlu'nun Çukurova'nın Renkleri çok dokundu.
      Feda Murat Gözgöz'ün Ada isimli yazısı da güzeldi. Bunlar ilk aklıma gelenler. Severek okudum. Bölüm sonlarında da yazı sahiplerinin cevaladığı mini bir anket vardı. (Seyahate çıkarken mutlaka yanınıza aldığınız üç şey, Gezdiğiniz yerler arasında en sevdiğiniz yer, Hayal kırıklığına uğradığınız yer, Türkiye'de gitmeyi en çok istediğiniz yer, Yurt dışında gitmeyi en çok istediğiniz yer, Bir sonraki yolculuk planınızda gideceğiniz yer, şeklinde)



SIFIR YAYINLARI

1. Baskı Ekim 2018
308 Sayfa




      

1 yorum: